niedziela, 1 lutego 2015

#17 Przeczytani Styczeń 2015

Hej Miśki!

Nie mogę uwierzyć, że to już nowy miesiąc. Tak to szybko minęło :(. Przyznam, że w tym miesiącu nie miałam za dużo czasu na czytanie. No ale coś przeczytałam :D. Udało mi się przeczytać 4 książki + 1 lektura. Może wiecie lub nie ale postanowiłam, że przeczytam w tym roku 50 książek! Trzymam za to kciuki. Oczywiście biorę też udział w wyzwaniu książkowym. Przypuszczam, że w lutym przeczytam więcej książek z tego powodu, że będę mieć 2 tyg. wolnego... FERIE! Teraz tata malutka ciekawostka na temat książek,które przeczytałam po pierwsze wszystkie od kogoś dostałam w prezencie, a po drugie są napisane w pierwszej osobie :D. Przypadek? Nie sądzę. 


No to lecimy z tym koksem :D. Zapraszam!

1.


Na początku stycznia zabrałam się za czytanie drugiej części trylogii "Niezgodna" czyli "Zbuntowana" Veronica Roth. Jak czytaliście moją recenzję "Niezgodna" (link) to wiecie, że ta książka nie przypadła mi do gustu. No ale jestem osobą, która jak zaczyna jakąś serię/trylogię  to muszą ją skończyć. Tak również było z tym przypadku. Nie przeczytałam jeszcze "Wierna" czy "Cztery" no ale wszystko przede mną. Co sądzę o tej książce hmm... Daję jej 8/10. Ale nie ukryję, że Tris mnie tak irytowała ;__;. Widać, że autorka chciała ją upodobnić do Katniss. Cała akcja trzyma w niesamowitym napięciu. Nie mogę zdradzić za wiele, bo to druga cześć :D. Chce was również powiadomić, że wychodzi również film do tej części :). Na pewno się na niego wybiorę, nawet już wiem z kim ( Misia szykuj się! ). Chcę tu podziękować Misi za piękną dedykację i oczywiście za książkę.

2.

Kolejna książka to "Hopeless" Colleen Hoover. Już w tym monecie wiem, że to będzie jedna z książek najlepszych książek, które przeczytałam. Recenzja oczywiście jest ---> link. Jeśli jesteście fanami romansów młodzieżowych to koniecznie musicie ją przeczytać. W ogóle kochacie czytać to MUSICIE przeczytać tą książkę! Już nie mogę się doczekać kolejnej części, która wyjdzie 4 lutego! Czyli dobry pretekst by złożyć zamówienie książkowe :D. Jest to cudowna historia o miłości i tajemnicach. Nie chcę za dużo się rozwodzić, bo jest już cała recenzja. Dziękuję Gabi za książkę :D.
3.

W następnej kolejności zabrałam się za "Syrena" Trica Rayburn. Nie wiedziałam za bardzo o czym jest, ale Dominika mówiła, że widziała bardzo pochlebne recenzja na jej temat. Nadarzyła się okazja i dostałam ją od Nicoli :D. Dziękuję. Również recenzję tej książki zrobiłam ---> link. Historią na prawdę jest ciekawa, łatwo się czyta, bohaterów zapamiętałam! Coś dziwnego :D. Może dlatego,że nie było ich jakoś za dużo. No ale na prawdę przypadli mi do gustu.  Przyznam, że główna bohaterka mnie czasami wkurzała, ale ją polubiłam tak czy siak. Zakończenie NIE NIE i NIE! Zachowanie główniej bohaterki achh.  
4.


Nie chciałam wam pokazać tylko 3 książek, więc postanowiłam zabrać się za coś cienkiego i lekkiego. Na mojej półeczce czekała na mnie książka "Zostań, jeśli kochasz" Gayle Forman. Książkę dostałam na wigilii klasowej jako prezent od Karoliny. Praktycznie co 4 zdjęcie książkowe na ig to własnie ta książka. No ale moim zdaniem to jest zwyczajna książka o miłości. Lubie takie, ale nie ma żadnego "wow". Wyszła niedawna kolejna część czyli "Wróć, jeśli pamiętasz" mam zamiar ją przeczytać ze względu na dalsze losy. Recenzja tej książki się pojawi, gdzieś w lutym. Uważam, że jest to bardzo dobra książka dla osób, które zaczynają swoją przygodę z czytaniem. Książka nie jest zła, ale też nie jest rewelacyjna. 
+ 5

Dobrze wiemy, że w szkolę obowiązkowe są lektury ;__;. Czasami się zdarzy, że jakaś przytrafi mi do gustu, ale to bardzo sporadycznie. Chcę powiedzieć,że kocham moją Panią od polskiego :D. Moją lekturą w tym miesiącu to.... "Krzyżacy" Henryka Sienkiewicza. No cóż książka totalnie nie w moim guście, lecz mam taką kochaną panią, że zadała nam raptem 4 rozdziały :D. Więc nw jak to zaliczyć do stosu książek przeczytanych :D. Sam fakt, że przeczytałam te rozdziały to wielki szok. Chyba każdy wie o czym jest ta książka i jakim językiem jest napisana. Uważam, że pominiemy fakt, że całej nie przeczytałam. Zdjęcie wzięłam z internetu z tego powodu, ze egzemplarz z biblioteki już oddałam i no był bardzo w opłakanym stanie :D. Udało mi się znaleźć chociaż taką samą okładkę :D


Myślę, że za jakąś książkę za zabierzecie o której wspomniałam w tym poście. Musicie przeczytać "hopeless" nie ma innej opcji.


-Laurusss
ASK
Tumblr

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz