wtorek, 10 lutego 2015

#21 RECENZJA "Gra. Dolina 1" Krystyna Kuhn

Hej Miśki!

Książkę "Gra Dolina 1" kupiłam na czytam.pl za 5,32 zł! Szok. Na początku można stwierdzić, że książka będzie słaba, bo taka niska cena. O dziwo książką bardzo bardzo dobra! Zapraszam!


Tytuł: Gra. Dolina 1


Autor:  Krystyna Kuhn


Wydawnictwo:  Telbit


Rok wydania: 2011


Ilość stron: 296


Oryginalny tytuł: Das Spiel "von"


Moja ocena:  8/10






Opis książki:

Gdzieś w ciemności 
w samym środku pustkowia 
skrywa się mroczna tajemnica...
Odjazdowe otrzęsiny w domku nad jeziorem. Tak studenci świętują swoje przybycie do collegeu w 
Grace położonej w Kanadyjskich Górach Skalistych elitarnej uczelni dla wybitnie uzdolnionych. Julia wraz z przyjaciółmi wkrótce ma się przekonać, że w zapomnianej przez Boga i ludzi dolinie
 dzieją się dziwne rzeczy...
Skąd tyle tabliczek ostrzegawczych wokół uczelni 
I dlaczego Google Earth nie lokalizuje tego miejsca na mapie
Gdy Robert brat Julii widzi dziewczynę samotnie skaczącą ze skały do jeziora Lake Mirror, nikt mu
 nie wierzy, nawet siostra. Mimo to rusza na ratunek. Nie ma pojęcia, że oto, chcąc nie chcąc, staje się pionkiem w grze fragmentem czyjegoś misternego planu

Książka zapowiada się bardzo fajnie. Ciekawy opis. Jest to pierwszy thriller dla młodzieży, który przeczytałam.



Rodzeństwo chcę uciec od problemów (jakich?) i udaję się do colleg'u w Grace. Główni bohaterowie to rodzeństwo czyli Robert i Julia. Rodzeństwo skrywa pewien sekret i nie chcę się z nim nikomu podzielić. Już pierwszej nocy Robert zaczyna się dziwnie zachowywać. Drze się na całe gardło z niewiadomych przyczyn i tak jest co noc. Wszyscy biorą go za totalnego dziwaka. Jest skrytą osobą, sama uważałam go z trochę "upośledzonego" ( bez obrazy ). Jego siostra Julia chcę go przed wszystkim chronić i udaje przed innymi, że jest dobrze. Zaczynają studencie życie czyli imprezy i różne takie... Parę dni po przyjeździe Julia dostaje sms
o imprezie. Nawet nie wie od kogo, ma dosyć złe przeczucia. Udają się wraz
nowo zapoznanymi przyjaciółmi idą na imprezę nad jeziorem. Julia bawi się z innymi, a Robert połowić połowić ryby. Jako jedyny widzi dziewczynę, która zeskakuję z urwiska. Jak to możliwe, że nikt nie zauważył nikogo? Kim jest ta dziewczyna? Kto jest tajemniczą osobą, która wysłała sms do Julii? Jaką tajemnicze ukrywa rodzeństwo?


Podsumowanie:

Do przeczytania książki zachęcił mnie opis. Chciałam w jakimś sensie przekonać się do kryminałów czy thrillerów.  Jest to dobra książka na początek. Załamałam się, bo wydano tylko dwie części w Polsce. Może tylko dwie wydano? Sama już nie wiem :D. Książkę bardzo szybko się czyta, zajęło mi jeden wieczór. Wciągnęła mnie! Każdy rozdział dawała nam kolejne zagadki jak i rozwiązanie do poprzedniej. Tego właśnie szukam w kryminałach/thrillerach. Jest mi przykro, bo o tej książce bardzo, bardzo mało osób mówi. Jak za cenę ok. 6 zł to szok, że książka może być taka dobra.

Moja ocena:

8/10

Wydawnictwo:


-Laurusss
ASK
Tumblr

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz