czwartek, 5 lutego 2015

#19 BOOK TAG Zombie apocalypse


Hej Miśki!

Dziś przychodzę do was z kolejnym tagiem! Przedstawię wam moją drużynę w czasie apokalipsy zombie. Moja drużyna będzie się głównie składać z bohaterów książkowych, których wyłonię przypadkowo. 

Cel TAG'u: 
Wybieramy 5 lub 10 książek ( ja wybrałam ich 10 ). Piszemy tytuły książek na karetce. Mamy 10 pytań. Żeby wybrać bohatera wybieramy przypadkową stronę i pierwsze imię które zobaczymy jest nasz członek drużyny.



1. Pierwsza osoba, która zginie


Nicolaus hmmm z tego co pamiętam to 

pomagał dziewczyną no ale cóż takie życie.

2. Osoba, której podstawisz nogę, żeby uciec przed zombie 


Pan George. Nie przepadałam za bardzo za nim. Więc nie będę za Tb płakać Panie George.







3. Pierwsza osoba, która zamieni się w zombie


No i trafiłam na Elliot'a. Go nie pamiętam :(. Więc na prawdę mi przykro ale los chciał żebyś stał się zombie.


4. Osoba, która podstawi nogę TOBIE, żeby uciec od zombie 

Zemści się na mnie Shaunee, a wydawała się taka miła i przyjacielska. 


5. Drużynowy idiota

Pan Mercer wydawał mi się taką osobą z poczucia humoru czyli rzecz biorąc może być idiotą :D


6. Mózg drużyny

SKY! Alleluja :D. Liczyłam żeby to była ona. Idealnie się do tego nadaję. 


7. Drużynowy medyk 

Callie, Callie nie mogę sobie przypomnieć kim ona dokładniej była. Tylko żeby nas niczym nie otruła :D.


8. Ekspert od broni 

Benjamin Malvern. Też nie za bardzo go kojarzę. Prawdo podobnie był właścicielem stadniny.


9. Awanturnik 

Clary... SERIO. W sumie jest osobą, która stawia na swoim więc...


10. Kapitan drużyny 

Cinna jest kapitanem mojej drużyny. Prawdzie mówiąc bardzo się cieszę, że to on :D. Lubiałam go od samego początku.




Nie będę ukrywać, że większości postaci nie pamiętałam. Należę do osób, które nie mają głowy do zapamiętywania postaci :(. No ale myślę, że mój tag wam się podobał :).


-Laurusss

ASK
Tumblr

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz