wtorek, 17 lutego 2015

#24 Social Media Book Tag

Hej Miśki!

Dziś przychodzę do was z moim ulubionym tagiem! Czyli Social Media Book Tag. Chodzi w nim o to, że do podanych portali społecznościowych są pytania i przypasowujemy do nich książki. Zapraszam!





Twitter 

Twoja ulubiona krótka książka?

Chyba zdziwieniem nie będzie jak teraz powiem o książce..."Charlie" Stephen Chbosky. Mam krótsze książki od tej, ale one nie są takie cudowne jak ta! Książka liczy sobie 224 strony. Recenzja już się znajduję na moim blogu ---> recenzja.





Facebook 

Książka którą każdy czytał i poczułeś presję żeby też ją przeczytać?

Do tej książki zmusiła mnie Dominika, mowa tu o "Mroczynch umysłach" Alexandra Bracken. Po przeczytaniu pomyślałam sobie "Jezu kolejna nudna książka, która uważa się lepszą od Igrzysk". Moim zaskoczeniem jest, że kompletnie zakochałam się w tej książce! Również recenzję napisałam ---> recenzja





Tumblr

 Książka którą przeczytałeś zanim to było popularne?

Jestem osobą, która idzie za nowościami, było trudno mi znaleźć taką książkę. Jak dłużej przejrzałam moją biblioteczkę to znalazłam! Kto szuka nie błądzi :D. "Krąg" Mats StrandbergSara Bergmark Elfgren przeczytałam jak dopiero weszło do księgarni. Niedawno wszyła ostatnia część tej trylogii czyli "Klucz". Cała trylogia liczy db ok 2 tys. stron :D. Na prawdę bardzo wam polecam tą książkę jak i drugą część, trzeciej niestety jeszcze nie czytałam. 




Myspace


Książka, która nie pamiętasz czy Ci się podobała czy nie?

Szczerze nie mam pojęcia jak odpowiedzieć na te pytanie. Mam głowę do fabuły, a do bohaterów niestety nie :D. Prawdopodobnie taką książką może być "Chłopcy z placu broni", kompletnie nic z niej nie pamiętam, a ją przeczytałam :D.



Instagram 

Książka która była tak ładna, że musiałeś zrobić jej zdjęcie?

Na instagram'a staram się dodawać każdą książkę, którą czytam. Więc mój ig jest przepełniony zdj książek :D. Już odpowiadałam na podobne pytanie w innym tag'u ( link ).  Najpiękniejszą okładką jaką widziały moje oczy to okładka "Rywalek" Kiery Cass ( recenzja ). Cała trylogia ma piękne okładki! ( mój Instagram )




YouTube 

 Książka której ekranizację chciałbyś zobaczyć?

Od lat pragnę, żeby jakiś reżyser nakręcił film do serii "Upadli" Lauren Kate. Kiedyś czytałam, że miał wyjść film na tej podstawie no ale jakość do tej pory go nigdzie nie widziałam :D. Może kiedyś kiedyś się doczekam.




GoodReads ( Lubimy czytać )

Książka którą polecasz wszystkim?

No i chyba zaskoczeniem tu nie będzie jak powiem o serii "Wybrani" C.J Daugherty ( recenzja ). Chyba wszystkich odstraszają te straszne, przeokropne okładki. Nie dziwie się, bo też nie miałam ochoty zabierać się do tej serii bo zobaczeniu okładek. Jestem zdanie "Nie ocenia się książek po okładce" i taka prawda, bo cała seria jest cudowna!







 A jakie wy książki byście dali do tego tag'u? Z chęcią się dowiem :). Piszcie w komentarzach, może zaczerpnę jakiś inspiracji. 

-Laurusss
ASK
Tumblr

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz