poniedziałek, 12 stycznia 2015

#8 Gdzie najtaniej można kupić książki?

Hej Miśki!

Chyba każdy z was wie, że książki to nie jest wcale taka tania sprawa. Jestem osobą, która nie lubi wypożyczać książek z biblioteki czy pożyczać od innych. Wole mieć własne i myślę, że większość z was też tak ma. Teraz ja wam chcę pokazać gdzie można chociaż trochę taniej kupić książki. Może wam się to przyda :).

1.
 Księgarnie internetowe

Uwielbiam zamawiać przez internet książki i nie tylko. Potrafię siedzieć na księgarniach internetowych godzinami i mój schowek pęka w szwach. Możemy czasami natchnąć się na ciekawe przeceny. Chcę wam polecić parę z tych księgarni:

- czytam.pl
- tania książka
- aros
- bonito
Najbardziej wam polecam czytam.pl zamawiam tam ciągle i uważam, że mają tam najlepsze promocje.

 To są największe dille mojego życia na tej stronie:

"Troje" - ok 12zł
"Córka Dymu i kości"- ok 9zł
"Gra Dolina 1" - ok 6 zł

Wszystkie są nowe i w nienaruszonym stanie!

2.

Gazety

Czasami zdarza się, że w przeróżnych gazetach możemy znaleźć dosyć ciekawe książki. Dodam, że są wtedy bardzo tanie. Moja mama jest mistrzem w szukaniu takich gazet z książkowym dodatkiem.

To jest część moich zdobyczy

3.

Markety

Ktoś może powiedzieć, że to wstyd czy coś z tych rzeczy ale nie dla książkoholików!
Mam tylko jedną taką zdobycz ale to już coś!

 


4.

Aukcje Internetowe

Mam tu na myśli strony typu Allegro czy Olx. Mam świadomość, że książki są używane ale jak się poszuka to się znajdzie praktycznie nowe książki. Raz zamówiłam i jestem bardzo zadowolona. Kupiłam trzy pierwsze części GONE za ok. 60zł. na olx.pl Opłaca się kupować tam np. całe serię czy trylogię wychodzi wtedy o wiele taniej.


5.

Promocje w księgarniach

Chyba każdy ma w swoim mieście jakieś księgarnie, a najbardziej znaną jest empik. Wiem dobrze o tym, że w empik'u jest dosyć drogo ale czasami można trafić na bardzo ciekawe promocje. W księgarniach kupuję bardzo bardzo rzadko, a nawet wcale. 


"Wyścig śmierci" kupiłam o 10 zł taniej a "Black Ice" -30%. Jednak Empik może być czasami łaskaw.



Myślę, że chociaż trochę wam pomogłam w tańszym kupnie książek.

-Laurusss
ASK
Tumblr

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz