poniedziałek, 26 stycznia 2015

#14 Book Tag ZIMOWA KRAINA CZARÓW

Hej Miśki!

.Parę dni temu spadł śnieg no ale już powoli topnieje. No ale, że jest to  przychodzę do was z tagiem "Zimowa Kraina Czarów". Zapraszam!


1.Jaka książka jest tak urocza, że aż robi Ci się ciepło na sercu?

Długo myślałam nad tym pytaniem. Bo tak na prawdę czytam książki w których przeważnie ktoś umiera albo dzieję się coś smutnego. Chyba muszę się zabrać za czytanie książek bardziej "HAPPY". Ale jak przeglądałam moją biblioteczkę to natkałem się na książkę "Zimowe Sny". No i strzał w dziesiątkę! Jest to przepiękna historia o miłości i wierności. Nie zabraknie tam nawet poczucia humory.



2.Jaka książka jest tak urocza, że aż robi Ci się ciepło na sercu?

Kolejne trudne pytanie :D. Mam trochę książek w białych okładkach. Nie mogłam wybrać tylko jednej :(. Mój wybór padł na "Szukając Alaski" (co za zaskoczenie) i "Krąg".


3.Siedzisz w wygodnym fotelu z kubkiem czekolady. Jakiego giganta czytasz?

Z chęcią bym tu napisała "Klucz" czyli 3 tom trylogii "Krąg" ale niestety nie mam jej na półce :(. Ale wybrałam "Złodziejska Magia", której nawet jeszcze nie ruszyłam :D.


4.Zaczyna padać śnieg i decydujesz się zrobić bitwę na śnieżki. Z jakim książkowym bohaterem pragniesz ją stoczyć?

Hmm. Katniss nie bo by mnie zabiła. Cztery tym bardziej. Mam! Aspen :3. Ojj by się działo. Dostałby za to jak potraktował Ami.

5.Ogień w kominku przygasa. Z której książki wyrwałabyś kilka ostatnich rozdziałów, żeby wrzucić je w ogień?

ZDECYDOWANIE "Mroczne umysły" Co za debil wymyślił takie zakończenie ;__;. Kocham tą książkę, ale zakończenia po prostu nie rozumiem.


6.Jaka książka jest tak bliska Twojemu sercu, że mogłabyś dać ją w prezencie świątecznym bliskiej Ci osobie, która jeszcze jej nie czytała?

Najbliższa osoba w moim sercu nie czyta WCALE książek :D, ale wszystkim polecam serię "Wybrani"! Jest to najlepsza seria EVER! (I tak Igrzyska lepsze)



Myślę, że spodobał wam się ten tag :D. Postaram się więcej ich robić! Niby śnieg jeszcze jest, ale tyle ile kot napłakał :(


-Laurusss

ASK
Tumblr

4 komentarze:

  1. obserwuje, gdzie tylko się da :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię ksiazek hehe..
    Obserwujemy?
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog zapraszam do siebie
    Blog: niebiesiutka.blogspot.com
    I polajkoj fb niebiesiutka :)

    OdpowiedzUsuń