wtorek, 8 grudnia 2015

Ulubieńcy Listopada 2015

Hej Miśki!

Listopad był bardzo pozytywnym miesiącem. Tyle wspaniałych rzeczy się wydarzyło. Uzbierało mi się dużo ulubieńców. Myślę, że wam też coś tych rzeczy przypadnie do gustu.

Przypominam o akcji!:  Link


Książki







Jeszcze z taką tematyką nie spotkałam się. Jest całkiem inna. O tej książce bardzo dużo słyszałam na zagranicznym YouTubie i już wtedy mnie zaciekawiła. Bardzo się ucieszyłam jak zobaczyłam ją w "zapowiedzi" na stronie empik.pl. Co mi jedynie w tej książce nie pasuję to tylko to że jest bardzo krótka :(, ale wieki plus za zakończenie! Nigdy bym się takiego nie spodziewała. Już nie mogę się doczekać przeczytania kolejnego tomu!

















Moja miłość do Sagi "Zmierzch" się jeszcze nie skończyła. Mogę powiedzieć, że się bardziej rozwija :D. Jestem coraz większą fanką! Niestety został mi już ostatni tom :(. Nie wiem jak ja to przeżyje.













Filmy










O tym filmie już wam wspominałam w "Oczekiwani Listopada 2015". Nadarzyła się okazja więc wraz z moim chłopakiem wybraliśmy się na ten film. Oboje uwielbiamy Bradley'a Cooper'a. Film jest na prawdę bardzo dobry. Chociaż nie polecam iść na niego z pustym żołądkiem lub bez popcornu.



















Na tym filmie pokładałam duże nadzieję. Dokładniej na końcówce. Jeśli czytaliście moją recenzje "Papierowych miast" to wiecie, że dla mnie zakończenie książki było tragiczne! Film sam w sobie był bardzo dobry. Widać, że to na prawdę film, który został stworzymy na podstawie książki. UWAGA! Zakończenie bardziej mi się podobało w filmie :D. No i jeszcze cudowna Cara <3























Jakoś wcześniej nie chciałam obejrzeć tej bajki. Sama nie wiem czemu. W końcu dałam jej szanse. CUDO! Na prawdę bardzo fajna i zabawna bajka. Chociaż oczyśćcie nie jest lepsza od Minionków :D
















Herbaty











Kosmetyki










Na dworze już chłodniej. U mnie co pierwsze to odczuwa to dłonie. Od razu robią się suche i szorstkie. Ten krem bardzo dobrze nawilża jak i cudownie pachnie. Zapach utrzymuję się ponad godzinę, a nawilżenie cały dzień.












Kolejny kosmetyk, który cudownie pachnie! Masło kakołowe i shea. Uwielbiam wszystkie maseczki z Avonu. Duża pojemność, niska cena, super efekt!






Napój









Muzyka














*



-Laurusss

Akcja
Instagram (Prywatny)
Instagram (Blogowy)
ASK
Tumblr
* Snapchat: laaurusss





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz