środa, 23 grudnia 2015

All I Want For Christmas Book Tag

Hej Miśki!

Już jutro święta! Kto się cieszy? Chyba każdy :D. Ja najbardziej się ciesze z tego, że mogę się najeść tyle ile chce i potem nie bd tego żałować :D. Skapnęłam się ostatnio, że w tym roku żadnego tag'u świątecznego wam nie napisałam. Czas to nadrobić!
(Ogólnie mogliście się skapnąć, że w sobotę pojawiły się dwa posty. BRAWO Laura! Mistrz nie uwagi -_-.)

Przypominam o akcji!:  Link

1. Jakiego fikcyjnego bohatera chciałabyś znaleźć pod choinką?





Hmm
 bardzo trudne pytanie. Ja bardzo dużo fikcyjnych bohaterów chciałbym dostać :D.
Jednak wymyśliłam, że bardzo bym chciała dostać Alexa z "Love, Rosie". Nie dość, że mega przystojny to i pomocny, przyjacielski, zabawny czego chcieć więcej?
Uwielbiam go w książce jak i w filmie.












2. Jakiego fikcyjnego bohatera chciałabyś pocałować pod jemiołą? 







Bez dwóch zdań Gale Hawthorne *.*.
Ja wiem, że on niedługo do mnie przyjedzie z drugiego dystryktu :D. A co warto mieć marzenia.
















3. Piszesz list do świętego mikołaja, jakie pięć książek chciałabyś dostać?


NA prawdę tylko pięć? Serio.... Żeby długo nie szukać wybrałam książki, które obecnie mam w koszu i w niedługim czasie mam zamiar je kupić.







4. W Hogwarcie jest sekretny mikołaj, co chciałabyś od niego dostać?


Jak w Hogwarcie to różyczkę albo miotłę.



5. Masz możliwość spędzenia dnia z postaciami z książek i aktorów którzy się wcielili w nich w filmie. Kogo byś wybrała?



Znowu powiem o "Igrzyskach Śmierci". Wiem jestem nudna i monotonna, ale czy to moja winna że ich tak kocham?






6.Jakie fikcyjne zwierzę chciałabym zobaczyć na dachu swojego domu zamiast Rudolfa?









Oczywiście byłby to Jaskier :D.
Idealnie by się spisał jako Rudolf.





7. Możesz zaprosić 10 fikcyjnych bohaterów na sylwestra. Kogo wybierasz?


Więc tak...:
Gale z "Igrzysk Śmierci", Holder z "Hopeless", Ami z "Selekcja", Carter z "Wybrani", Alice z "Zmierzch", Elias z "Ember in the Ashes", Alex i Rosie z "Love, Rosie", Augustus z "Gwiazd naszych wina" i Jace z "Miasto Kości".



8. Jaka postać była by dobrym świętym mikołajem? 




Według mnie idealnie Albus Dumbledore pasuje jako Święty Mikołaj. Nawet go przypomina :D.



*

Chcę wam jeszcze życzyć wesołych i udanych Świąt. Bardzo dużo książek i żeby wszystkie wasze marzenia się spełniły.

(Wszystkie zdjęcia osobiście przerabiałam)

-Laurusss

Akcja
Instagram (Prywatny)
Instagram (Blogowy)
ASK
* Snapchat: laaurusss






2 komentarze: