piątek, 4 grudnia 2015

AKCJA Wspieramy Polskich Pisarzy!

Hej Miśki!

Na samym początku chciałabym wam zadać proste pytanie. Ile w swoim życiu przeczytaliście książek polskich autorów? Niewiele nieprawdaż? Sama nie przeczytałam ich dużo. HA! Nawet mogę powiedzieć, że bardzo mało. Nie licząc lektur szkolnych to tak z... 3-4. W porównaniu z zagranicznymi autorami to jest kolosalna różnica! Powinnyśmy być dumny z naszych pisarzy i czytać więcej ich twórczości, a nie podchodzić do nich z dystansem.





W ten o to sposób wymyśliłam akcje pt. "Wpieramy Polskich Pisarzy". Każdy może w niej wziąć udział. Nie musisz mieć bloga, kanału na YT czy nawet Instargama. 

Co do regulaminu. 

(osoby zainteresowane akcją/które chcą wziąć udział)

1. Jeśli masz IG czy Bloga musisz udostępnić zdjęcie które będzie znajdować się poniżej regulaminu.
2. Jeśli nie posiadasz żadnych z tych portali wystarczy jak zgłosisz się w komentarzu pod tym postem.
3. Przeczytać co najmniej 1 książkę polskiego autora w miesiącu.
4. Po przeczytaniu każdej książki wstawiasz recenzję. (nie musi być długa)
* osoby które nie mają gdzie wstawić recenzji wyłają mi na e-maila: kluczycka39@gmail.com
Co do IG to wystarczy dodać zdjęcie i opisać którego i dać ocenę.
5. Przeczytać jak najwięcej książek polskich autorów!
6. Osoba, która przeczyta najwięcej książek przewidziana jest skromna nagroda.
7. Akcja zaczyna się 1 stycznia 2016 i trwa do do końca roku 2016.
8. LEKTURY SZKOLNE SIĘ NIE LICZĄ!
9. Zdjęcia na ig oznaczymy  #akcjawpp

*Wszystkie portale są dozwolone min. Blogspot, YT, IG, lubimyczytać, itd.



Udostępniacie to zdjęcie. Proszę mnie oznaczyć i najlepiej jakby było  jeszcze dodać link do tej akcji, żeby więcej osób mogło dołączyć do akcji!
Jeśli komuś nie uda się przeczytać jednej książki miesięcznie to nic się nie stanie. Ważne, że liczą się chęci. Jak już wspominałam chęć wzięcia udziału wyrażacie w dodaniu komentarza, dodaniu zdjęcia na IG (KONIECZNIE OZNACZYĆ MOJE KONTO @oczamilaury), dodaniu posta na bloga.
Jestem ciekawa czy wam podoba się taka akacja i czy będzie dużo chętnych. Każdy może do niej dołączyć i w każdej chwili. 




Osobiście zaplanowałam sobie przeczytać 12 książek (1 książka miesięcznie). Na mojej biblioteczce czekają na mnie 6 książek. Było by miło gdybyście też napisali jakie książki zaplanowaliście przeczytać.
Zachęcajcie każdego żeby wziął udział w akcji!





Krótko chcę wam powiedzieć dlaczego taki przyszedł mi pomysł z tą akcją.
Zauważyłam, że bardzo bardzo mało osób zabiera się za przeczytanie jakiej kolwiek książki polskiego autora. Jak już czyta to albo z przymusu albo z czyjegoś polecenia.  Dodatkowo jak jeszcze nie zaczął czytać tej książki to już ma w głowie zanotowane, że ta książka będzie średnia czy nawet zła(mówię tu o najczęstszych przypadkach).  Chcę również przez tą akcje  nie tylko zachęcić was do czytania polskich pisarzy jak i pokazać książki o których nikt wcześniej nie wiedział.
Jak będzie nas dosyć sporo to pomyślę o założeniu grupy na Facebooku to wtedy będziemy mogli tak dodawać recenzje :).
Na prawdę was zachęcam to wzięcia udziału.

PS. Przepraszam że bardzo chaotyczny post :D.


-Laurusss


Instagram (Prywatny)
Instagram (Blogowy)
ASK
Tumblr
* Snapchat: laaurusss



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz