niedziela, 4 października 2015

Ulubieńcy Września 2015

Hej Miśki!

Czy tylko ja nie wiem gdzie się podział wrzesień? Dopiero co pamiętam początek roku szkolnego. Teraz co raz bliżej świąt :3. Chyba każdy już nie może się ich doczekać. No ale tęsknie za ciepełkiem. Teraz to istna Syberia. Choroba już mnie bierze :(. Co do września to minął mi miło, sympatycznie ale i też strasznie męcząco. Nadszedł czas nauki. We wrześniu odkryłam parę ciekawych perełek :3.


1. Książka







Po przeczytaniu "Love, Rosie" Ceceli Ahern wiedziałam, że muszę zabrać się za kolejne książki tej autorki. "Ps Kocham Cię" jest chyba najpopularniejszą książką Ceceli Ahern. Uwielbiam styl tej pisarki. Jest zabawny jak i wzruszający. Tak samo jak było w "Love, Rosie" śmiałam się jak głupi. Nie obyło też się bez łez. Chyba nie muszę mówić dlaczego? Jeśli ktoś nie czytał tej książki to niech spodziewa się niebawem recenzji. Jedyny minus tego wydania jest taki, że to wersja kieszonkowa i strasznie długo mi się ją czytało nie wypominając o bardzo drobnym druku.












2. Filmy






 Opis filmu: Kiedy znany milioner zostaje skazany na więzienie za przekręty finansowe, prosi właściciela myjni aby pomógł mu się do tego przygotować. Sędzia dał mu tylko 30 dni na uporządkowanie swoich spraw. Pozwany jest przekonany, że właściciel myjni był kiedyś w wiezieniu. 

Film bardzo mi się podobał :D. Był przezabawny. Nie przepadam za bardzo za komediami, ale ta trafiła idealnie w moje gusta.














Opis filmu: Najpotężniejsi bohaterowie na Ziemi łączą swoje siły, aby zniszczyć Ultrona.

Chyba nie muszę mówić co to za film i o czym jest :D. 
Pierwszą część obejrzałam z 20 razy. Dla fanów Marvela na pewno się spodoba. Super kontynuacja! 


















 Opis filmu:
Brytyjski arystokrata, będąc jednocześnie pracownikiem galerii sztuki oraz złodziejem, ma zamiar odnaleźć i zrabować obraz, który skrywa cenne informacje. 



Uwielbiam filmy z Johnny'm Depp'em. Na ten film miałam wybrać się do kina, ale plany się trochę pozmieniały. Idealne komedia dla całej rodziny!



















3. Herbata







4. Kosmetyki


                                                                                                                Mam bardzo duże problemy z wypadaniem włosów. Dużo słyszałam o Jantar i że podobno zapobiega temu. Z czystej ciekawości sprawdziłam. Może włosy po prawie 3 tyg używania przestały mniej wypadać i do tego o wiele lepiej wyglądają.










Uwielbiam balsamy do ust. Mogłabym mieć ich miliony! Do tego bardzo lubię (po za nawilżaniem) jak ładnie pachną. Te z Nivea pachną obłędnie! Ja mam wersję karmelową i muszę się powstrzymywać żeby go nie zjeść!





5. Jedzenie








Jeśli ktoś nie wie to uwielbiam jeść makaron. Dosłownie mogę zjeść wszystko co jest z makaronem! Ten sos zakupiłam w biedronce za ok. 8 zł. Nieziemsko smakuję :3.



*


-Laurusss


Instagram (Prywatny)
Instagram (Blogowy)
ASK
Tumblr
* Snapchat: laaurusss




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz