wtorek, 6 października 2015

Przeczytani Wrzesień 2015

Hej Miśki!

Wrzesień poszedł mi bardzo i to bardzo słabo jeśli chodzi o ilość przeczytanych książek. Przeczytałam aż 2 książki. Pocieszam się ty, że to były dosyć grube książki. Jak na razie październik zapowiada się dobrze, co z tego wyniknie okażę  się na koniec miesiąca :D.










Więcej się już wypowiedziałam o tej książce w ulubieńcach. Książką na prawdę jest cudowna! Przezabawna jak i głęboko poruszająca. Jeśli ktoś nie czytał żadnej książki Cecelii Ahern to polecam na sam początek właśnie "PS Kocham Cię".










"Złodziejska Magia" czeka na mnie od tamtego roku.:D Dostałam ją na imieniny od mamy. Nie zabierałam się za nią dlatego bo jakoś nie lubię za bardzo takich "magicznych" książek. Ostatnio tak mnie wzięło właśnie żeby ją przeczytać. Książka całkiem mi się podobała. Nie nudziła mnie w każdym bądź razie :D. Niedługo pojawi się recenzja.









-Laurusss


Instagram (Prywatny)
Instagram (Blogowy)
ASK
Tumblr
* Snapchat: laaurusss





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz