wtorek, 20 października 2015

AUTUMNLICIOUS BOOK TAG

Hej Miśki!

Za naszymi oknami już jesień, zimno, mokro, aż nie chcę się wychodzić spod ciepłej kołderki. Najlepiej się zaszyć pod ciepłym kocykiem z herbatką i oczywiście książką! Postanowiłam odpowiedzieć na typowo jesienne pytania książkowe :D. 

Ps. Jakie chcecie jeszcze tagi? Może jakieś inne ciekawe posty? Piszcie w komentarzach :).





1. Książka z jesiennym klimatem w tle.






Dlaczego "Zmierzch"? To proste, Bella Swan przeprowadza się do najchłodniejszego jak i najbardziej deszczowego miasteczka w Washingtonie. Jak czytałam tą książę to od razu robiło mi się zimniej.




2. Za oknem pada deszcz, a ty czujesz się smutno. Która książka będzie najlepsza na poprawę humoru?








Wszystkie książki Ceceli Ahern poprawiają mi humor! No ale chyba najbardziej się śmiałam i najszybciej poprawiła mi humor właśnie "love, rosie". Jeśli ktoś przeżywa jesienną depresję to myślę, że to będzie idealna książka na poprawę samopoczucia!

















3. Kupujesz nową kurtkę i inne potrzebne rzeczy na jesień, a jakie nowe trzy książki znajdą się na twojej półce? 






Moja lista książek do kipienia ciągle rośnie. Ostatnio w biedronce pojawiły się super książki! W super cenach!
No a że mam najlepszą mamę na świecie to wie jak mnie zadowolić :3.












4. Rano idąc do szkoły/pracy myślisz sobie jak fajnie byłoby zostać w łóżku. Która książka sprawi, że oderwiesz się od szarej rzeczywistości? 






Uwielbiam tą serię ;__;. Praktycznie ciągle o niej myślę. Cudowny klimat, niesamowici bohaterowie, wspaniały romans, no wszystko na TAK.



















5. Dzień staje się krótszy, a noc dłuższa. Która książka będzie najlepsza na długie jesienne wieczory?








Jeśli chodzi o długie jesienne wieczory to idealnie się sprawdzi długa książka :D. Najdłuższą książką jaką posiadam u siebie na biblioteczkę to "Okularnik" Katarzyny Bonda. Książka liczy sobie ponad 800 stron! Jeszcze jej nie przeczytałam ale wszystko przede mną.

















6. Zostajesz u kolegi/koleżanki na noc i będziecie oglądać filmy. Adaptacja książkowa, której książki będzie najlepsza na taki seans?











Ostatnio byłam chora i moja kochana mamusia zakupiła mi "Igrzyska Śmierci Kosogłos cz. 1". Po prostu kocham ten film! Byłam na nim w kinie, ale warto do niego powrócić.
















7. Liście spadają z drzew i robi się chłodno, która książka przechowa dla Ciebie letnie promyki słońca i ogrzeje Cię w te ponure dni?








Ta książka (seria) bardzo kojarzy mi się z latem, wakacjiami, ponieważ zaczęłam czytać tą serię własnie na wakacje i sama akcja toczy się właśnie na wakację :D. Bardzo szybko i przyjemnie się czyta. Teraz tylko trzeba czekać na 5 tom :(.

















8. Po lecie pozostają tylko dobre wspomnienia i z utęsknieniem czekasz na następne lato. Która książka będzie twoją kartką z wakacji?









Na wakacje zakończyłam moją przygodę z serią "Wybrani". 
"Niezłomni" to była niesamowita książka! Cudowne zakończenie serii. Chociaż nadal nie mogę uwierzyć, że to już koniec.
















9. W lesie pojawiają się grzyby i wybierasz się na grzybobranie. Która książka zabierze Cię na poszukiwanie przygód?









Dokładniej historia Tyen'a kojarzy mi się z przygodą.
Jeśli ktoś czytał to wie co mam na myśli :).

















10. Czy jesień to twoja ulubiona pora roku, czyli kogo tagujesz do zrobienia tego tagu? 


Taguję wszystkich którzy chcą odpowiedzieć na ten tag :)


*





-Laurusss


Instagram (Prywatny)
Instagram (Blogowy)
ASK
Tumblr
* Snapchat: laaurusss



1 komentarz: