środa, 28 października 2015

TOP 10 najlepszych horrorów



Hej Miśki!

Halloween już wielkimi krokami się do nas zbliża. To postanowiłam zrobić okazyjny post. Post się tyczy wyłącznie filmów z kategorii horror. Jestem wielką miłośniczką takich filmów. Niestety jeśli chodzi o takie książki to przeczytałam zaledwie 2. Myślę, że spodoba wam się taki post :D
Kolejność przypadkowa. 



 1.  NAZNACZONY





Opis filmu: Po upadku z drabiny chłopiec traci przytomność. Będąc w śpiączce, wchodzi do świata umarłych.


 Moje odczucia: Jest to jeden z 2 horrorów, których do tej pory się boję. Jak pierwsza część im wszyła to kolejne to TOTALNA porażka i wam ich nie polecam.












 2. PARANORMAL ACITIVITY (WSZYSTKIE CZĘŚCI)







Opis filmu: Młoda para sądzi, że jest prześladowana przez demona. Kamera rejestrująca sytuację podczas ich snu ma im pomóc wyjaśnić tę zagadkę.


Moje odczucia: Obejrzałam wszystkie części po kilkanaście razy. Wszystkie są równie dobre. 












 3. KOBIETA W CZERNI







Opis filmu: Młody adwokat przyjeżdża do rezydencji zmarłej klientki, by uporządkować jej dokumenty i przekonać się, że okolica nawiedzana jest przez ducha.


Moje odczucia: Bardzo dobry horror. Bardzo fajny pomysł. Muszę niedługo obejrzeć kolejną część czyli "Anioł Śmierci".












 4. CZWARTY STOPIEŃ







Opis filmu: Milla Jovovich powraca w kolejnym mega hicie. Wraz z nią obudzi się nasz strach... Sceneria niedostępnej i dzikiej Alaski, niewyjaśnionych zjawisk, ludzi kryjących mroczne tajemnice, a wszystko to na podstawie historii napisanej przez życie. Zacznij się bać już teraz...


Moje odczucia: Jest to chyba jedyny horror typu UFO, który na prawdę przypadł mi do gustu. Dodatko przeraża mnie fakt, że jest to film podobno nagrany na prawdziwych faktach.









 5. DEMONY






Opis filmu: Isabell stara się pomóc matce, która została opętana przez demony. 

Moje odczucia: Najbardziej lubię takie horrory. Opętanie, zjawiska paranormalne. No i kolejny film, który został podobno nagrany na faktach.












 6. OBECNOŚĆ








Opis filmu: Słynna para badaczy zjawisk paranormalnych zostaje poproszona o pomoc rodzinie, którą terroryzuje potężny demon



Moje odczucia:  Trzyma w napięciu od samego początku aż po koniec. Do tego moi ulubieni aktorzy.










 7. MAMA








Opis filmu: Dwie siostry znikają w tajemniczych okolicznościach po tym, jak ich matka zostaje zamordowana. Upływa wiele lat, gdy zostają odnalezione i trafiają pod opiekę wujka. 


Moje odczucia: Ten film jest bardziej z kategorii thriller. Choć dla mnie mógłby być spokojnie horrorem. Bardzo ciekawa historia. Myślę, że jeśli ktoś nie lubi aż tak strasznych filmów to ten będzie w sam raz.








 8. ANNABELLE






Opis filmu: Mia otrzymuje od męża zabytkową lalkę, która po napadzie na ich dom zostaje opętana przez okultystów i terroryzuje małżeństwo.


Moje odczucia: "Annabelle" to jest kontynuacja "Obecność". Co się działo potem. Jeśli komuś się spodobała pierwsza część to druga na pewno też. Do tego wszystkiego mam bardzo fajne wspomnienia z kina :D.






 9. SINISTER





Opis filmu: Autor powieści kryminalnych po przeprowadzce znajduje na strychu projektor ze starymi taśmami. Oglądając materiały, odkrywa szokującą prawdę o nowym domu i jego poprzednich mieszkańcach. 

Moje odczucia: To jest właśnie ten drugi horror, którego się do tej pory boję. Nie dawno wyszła druga część, której jeszcze okazji nie miałam obejrzeć. Nie jest to film dla ludzi o słabych nerwach. Trochę krwi się polało. 








 10. POLTERGEIST





Opis filmu: Podmiejski dom rodziny Bowenów opanowują złe duchy. Po zniknięciu córki domownicy jednoczą siły, by ją odzyskać. 

Moje odczucia: Jest to stosunkowo nowy horror, który przypadł mi bardzo szybko do gustu. Teraz bardzo ciężko znaleźć nowy, dobry horror.










*

Jakie są wasze ulubione horrory? Piszcie, jestem bardzo ciekawa. 
Podobał wam się tego typu post? Może chciejcie jakiś jeszcze podobny?


-Laurusss


Instagram (Prywatny)
Instagram (Blogowy)
ASK
Tumblr
* Snapchat: laaurusss

3 komentarze:

  1. Oglądałam Obecność i 2 części Paranormal Activity. Najlepsze było to, że Obecność oglądałam z koleżanką, która bała się bardziej ode mnie więc tak co 20 min. przypominałam jej, że to oparte na faktach XD. Chciałam obejrzeć Sinister.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moj kolega uciekł z sali kinowej jak byliśmy razem na "Annalbelle" :D

      Usuń
    2. Wszystkie chciałabym obejrzeć, i to bardzo! Uwielbiam horrory! :)

      Usuń