piątek, 10 kwietnia 2015

#38 Ulubieńcy Marzec 2015

Hej Miśki!

Marzec, marzec i po marcu. Marzec minął mi na prawdę bardzo w szybkim tępię. Miałam bardzo mało czasu na oglądanie filmów, i niewiele czasu na czytanie. Przede wszystkim musiałam się uczyć do szkoły. Będą w tym razem bardzo skromni ulubieńcy :(. Myślę, że mi to wybaczycie.

Zapraszam!


1. Książka





O tej książce już wspominałam w recenzji jak i w przeczytanych. Polecam tą książkę w szczególności osobą, którą chcą zacząć przygodę z kryminałami/thrillerami. 
Moja jedyna rada co do tej książki NIE ZACZYNAJCIE JEJ CZYTAĆ WIECZOREM, gwarantowana nie przespana noc.  


Recenzja ---> link















2. Film(y) na YT



Jak już wspominałam miałam bardzo mało czasu na oglądanie filmów i obejrzałam aż 1, czyli "50 twarzy Greya". Zostawię to bez komentarza. Codzienną rutynom dla mnie były filmiki GlamPauli, a dokładnie "Vlogmarc". Codziennie dodawała filmik ze swojego życia. 









3. Jedzenie









Smak z dzieciństwa.  Przecudowny śmietankowy smak!
Po protu je uwielbiam! 

















4. Napój






Od niedawna zostałam HERBATOHOLICZKA. Ciągle szukam jakiś nowych smaków. W Marcu rządziły herbaty z Biedry! Bardzo i to bardzo polecam! 


















5. Kosmetyki








Postanowiłam zabrać się za pielęgnacje mojej twarzy. Teraz jest jak nowo narodzona! Różowy używam na noc, a ten zielony na dzień. 
















6. Muzyka







7. Aplikacja 




-Laurusss
ASK
Tumblr
* Snapchat: laaurusss



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz