wtorek, 21 kwietnia 2015

#41 Problemy Czytelnicze TAG

Hej Miśki!

Dziś zapraszam was do kolejnego Tagu :). Myślę, że wam się spodoba i przypadnie do gustu.

Zapraszam!

1.  Masz 20 tys. książek do przeczytania. Jak zdecydujesz co przeczytasz jako pierwsze?

 O luju. Ile książek! Najważniejsze pytanie gdzie bym je pomieściła. No ale co przeczytałbym jako pierwsze... Hmm.. myślę że byłaby to książka którą najwięcej osób poleca i ma wysokie oceny.

2. Jesteś w połowie książki i stwierdzasz, że kompletnie ci się nie podoba. Kontynuujesz ją, czy przerywasz?

Według mnie nie ma najmniejszego sensu kontynuować tą książkę. Odstawiłabym ją na jakiś czas, albo skończyłoby się tym że przeczytałabym tylko same dialogi. 

3. Kiedy zbliża się koniec roku, a tobie pozostało kilka (naście) książek do zakończenia jakiegoś wyzwania. Czy starasz się je jak najszybciej nadrobić?

Koniec roku czyli grudzień, a ja mam w grudniu bardzo dużo wolnego czasu więc myślę że bym przeczytała jeszcze te kilkanaście książek. No ale w sumie nic na siłę.

4. Okładki serii, którą kochasz w ogóle do siebie nie pasują. Jak sobie z tym radzisz?

Zlewam to. Przecież ma podobać mi się treść książki, a nie okładka.

5. Wszyscy kochają książkę, której nienawidzisz. Z kim dzielisz się swoimi uczuciami?

Chyba sama ze sobą? Bo jak wszyscy, WSZYSCY kochają tą książkę to było by bardzo źle ze mną jakbym ją skrytykowała w obecności tych osób.

6. Czytasz publicznie książkę i nagle zaczynasz płakać. Jak sobie z tym radzisz?

Chyba jak ludzie którzy mnie otaczają powinni sobie z tym poradzić. Najbardziej jestem ciekawa co by sobie pomyśleli.  

7. Kontynuacja książki, którą kochasz właśnie pojawiła się na rynku, ale ty nie pamiętasz zbyt dużo z poprzednich tomów. Co robisz? Przeczytasz jeszcze raz wszystkie tomy?

Chyba jak kocham jakąś książkę to powinnam wiedzieć co było w poprzednich tomach? Czy nie mam racji. No ale jakby się zdarzył taki przypadek zawsze mogę się poratować recenzjami zawierające spoilery. 

8. Nie chcesz nikomu pożyczać swoich książek. Jak grzecznie odpowiesz osobom, które cię o to proszą.

"NIE"

9. Czytelnicze A.D.D. Zacząłeś i odłożyłeś w tym miesiącu 5 książek. Jak radzisz sobie z czytelniczym zastojem?

Miałam o wiele gorsze sytuację więc mówi się trudno i żyję się dalej.

10. Ciągle wychodzą nowe książki, a ty bardzo chcesz je przeczytać. Ile tak na prawdę kupujesz?

Staram się co 2 miesiące zamawiać książki tak ok. 10. Teraz nadrabiam zaczęte serię i mój system kupowania książek jest dosyć skomplikowany.

11. Po tym jak kupisz nowe książki, które bardzo chciałaś przeczytać, jak długo leżą na twojej półce za nim się za nie zabierzesz?

To zależy jak bardzo chcę je przeczytać, ale zazwyczaj leżą tak do miesiąca :D.

*

No i to koniec moich czytelniczych problemów. Nie było chyba aż tak nudno :D. 

-Laurusss


ASK
Tumblr
* Snapchat: laaurusss

1 komentarz: