piątek, 27 marca 2015

#34 Oczekiwani w kwietniu 2015

Hej Miśki!

Dziś przychodzę do was z całkiem nową serią na moim blogu, myślę że będzie dobrze przez was odebrana (no mam taką na dzieję).  Będzie to seria poświęcona zapowiedziami na dany miesiąc. Uważam że to jest całkiem dobry pomysł. Sama praktycznie co drugi dzień sprawdzam w internetowych księgarniach w zakładce "zapowiedzi" co będzie ciekawego. Nie będę wam tu pokazywać bóg wie ile książek czy filmów (tak filmy też będą!). Wybiorę te które mnie najbardziej interesują! Zapraszam!


Data premiery: 8 kwietnia 2015 r.

Opis książki: Ostatnia część bestsellerowej trylogii „Mroczne umysły”
Mam na imię Ruby. Nie mogę oglądać się za siebie.
Wraz z tymi, którzy przetrwali, kieruję się na północ, aby uwolnić tysiące więzionych dzieci. Gdy jest się odpowiedzialnym za los całego pokolenia, nie ma miejsca na błędy. Jeden fałszywy ruch może wzniecić iskrę, która podpali świat.

Moje odczucia: Po przeczytaniu "Nigdy nie gasną" pragnę już przeczytać "Po zmierzchu". Chociaż tytuł według mnie jest do kitu ale to zostawię bez komentarza. Z tego co mi wiadomo ma być dodatkowa nowelka ale czy to prawda to się jeszcze okażę. 








Data premiery: 8 kwietnia 2015 r.

Opis książki: 
Pod nickiem Girl Online Penny dzieli się na blogu najskrytszymi myślami o przyjaźni, chłopcach, szkolnych dramatach, swojej szalonej rodzince i atakach paniki, które skutecznie komplikują jej życie.Kiedy sprawy osobiste Penny przybierają naprawdę zły obrót, rodzice zabierają ją do Nowego Jorku. Tam Penny poznaje Noah – przystojnego gitarzystę. Zaczyna się w nim zakochiwać, co szczegółowo opisuje na swoim blogu.Ale Noah też ma pewien sekret. Sekret, który może doprowadzić do ujawnienia tożsamości Girl Online i bezpowrotnie zniszczyć największą przyjaźń Penny.

Moje odczucia: Jest to książka napisana przez youtuberkę, to jest jeden z głównych powodów dla którego chcę ją przeczytać. No a drugi najważniejszy sam opis wydaję się bardzo ciekawy.







Data premiery: 22 kwietnia 2015 r.
Opis książki: Sutter Keely to rozrywkowy gość, który poderwie do tańca największego smutasa. W szkole daleko mu do orła, nie planuje studiów i prawdopodobnie spędzi większość życia, składając koszule w sklepie z męską odzieżą. Trudno. Ważne, że miasto jest pełne kobiet, a dobry alkohol potrafi sprawić, że życie jest absolutnie fantastyczne. Pewnego ranka po nocnej balandze Sutter budzi się na obcym trawniku i poznaje Aimee. Aimee nie wie, o co chodzi w życiu. Aimee to towarzyska porażka. Aimee potrzebuje pomocy, więc bohaterski Sutterman podejmuje wyzwanie. Ma plan: pokaże jej, na czym polega dobra zabawa i puści ją wolno, gdy będzie gotowa żyć pełnią życia. Jednak okazuje się, że Aimee to dziewczyna inna niż wszystkie, które poznał do tej pory. Nie wiedząc kiedy i jak, Sutter zakochuje się po uszy. Do tego czuje, że po raz pierwszy w życiu ma wpływ na kogoś innego – może mu pomóc, ale może też go zniszczyć…

Moje odczucia:  Sam opis wydaję się cudowny. Uwielbiam książki w takim klimacie. Połączenie niegrzecznego chłopaka i szarej myszki to co uwielbiam!






Data premiery: 10 kwietnia 2015 r.

Opis filmu:Tej prędkości, tej wściekłości nigdy dość! Dominic Toretto, Brian O'Conner, Letty Ortiz i inni szybcy i wściekli wracają na ekrany kin. Za każdym razem twórcy filmu starają się przebić efekty poprzedniej części, tak będzie i tym razem - zwłaszcza że motywem przewodnim filmu będzie zemsta. Tyle, że ta nie będzie słodka, a wyrafinowana, brutalna i skuteczna - Deckard Shaw planuje pomścić śmierć brata – Owena. W filmie po raz ostatni zobaczymy Paula Walkera.

Moja odczucia: Jestem dzieckiem, które wychowało się na "Szybcy i wściekli". Z tego powodu, że mój tata ma dużego bzika na punkcie aut i tej całej motoryzacji (nie znam się za bardzo :D). No i jestem wielką fanką (już od dziecka) "Szybkich i wściekłych"!






Zaprezentowałam wam 3 książki i 1 film, na które oczekuję w kwietniu. Przypuszczam, że w innych miesiącach te ilości będą się zmieniać. Tego typu post będzie się pojawiać co miesiąc.


-Laurusss


ASK
Tumblr
* Snapchat: laaurusss






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz