niedziela, 22 marca 2015

#32 Mockingjay Book Tag

Hej Miśki!

Jakoś dawno nie było tagu na moim blogu. Jestem osobą, która uwielbia oglądać/czytać tagi jak i również je pisać. Chyba każdy wie, że jestem mega fanką "Igrzysk śmierci" więc nie mogło zabraknąć tag'u związanego z tą trylogią! Postaram się nie użyć żadnej książki z tej trylogii w tym tag'u :D. Zapraszam!


1. Katniss:
 ognista książka, która zapaliła twoje serce





Chyba nie będzie tu żadnego zdziwienia. Ta książka nie tylko zapaliła moje serce jak i nauczyła nie oceniać ludzi pochopnie, być otwartym na ludzkie nieszczęście. No i oczywiście cudny wątek miłosny! Również wam polecam "Losing Hope" czyli druga część "Hopeless". Myślę że rozpali nawet skamieniały serca.












2. Peeta:
 najcięższa książka w twojej biblioteczce





Jakby ktoś nie wiedział dlaczego w tym pytaniu jest Peeta to wyjaśnię dla jasności. Peeta nosił worki z mąką. Zastanawiałam się dosyć długo nad tym pytaniem ale znalazłam już odpowiedź. Najcięższą książką w mojej biblioteczne to "Encyklopedia Juniora" :D. No ale żeby nie być nudnym to postanowiłam znaleźć książkę bardziej "na czasie" i idealnie tego pytania nadaję się "Klucz"! Ponad 800 stron robi swoje :D.












3. Gale:
książka, za którą byś zabiła




Rozumiem i nie rozumiem czemu akurat do tego pytanie dali Gale... Kocham go i mógłby być moim mężem :D. Nie będę spoilerować tylko powiem na temat. Nie byłam w stanie wybrać tylko jednej książki. Zabiłabym każdego kto by zniszczył lub coś zrobił książką które dostałam od kogoś. Zabiłabym za książka z autografem mojego ulubionego autora. Zabiłabym za książki, które już są nie dostępne. Jest tego trochę.














4. Prim:
ulubiona książka z dzieciństwa





Zrobiłam osobny post na temat książek z mojego dzieciństwa. Ale stwierdziłam, że "Pamiętnik grzecznego psa" znakomicie nadaję się dla młodszego rodzeństwa.














5. Finnick:
 książka z piękną okładką






Chyba nikt nie zaprzeczy, że Finnick Odair jest mega przystojny! No w sumie Gale i tak lepszy ale to tak na marginesie. Bez dwóch zdań na konkurs za najpiękniejszą okładkę na świecie wygrywa "Jedyny" Kiery Cass!













6. Johanna:
książka, która cię zraniła i wywołała łzy



                                                                                                                                   

Nie, nie pokaże tu ani "Hopeless" ani "Losing Hope". Pierwszy jak i na razie jedyny raz popłakałam się na "Elita" Kiery Cass. Nie pytajcie kiedy i dlaczego tak po prostu wyszło :D.        

7. Prezydent Snow:
znienawidzona przez ciebie książka


Hmm. Niestety może i stety nie mam takiej książki której nienawidzę :D. Jakby było to pytanie dotyczące jakiego zakończenia nienawidzę to by się trochę tego znalazło.



8. Galeniss/ Peetniss:
książkowa para, której kibicujesz






No i bez dwóch zastanowień! Allie i Carter! Jak ja ich kocham <3. Kibicuje im od samego początku jak tylko Carter pojawił się w książce.



Myślę, że spodobał wam się mój tag. Zachęcam każdego kto chcę odpowiedzieć na tan tag :). Niech los wam zawsze sprzyja!

-Laurusss


ASK
Tumblr
* Snapchat: laaurusss





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz