czwartek, 4 stycznia 2018

Przeczytani w grudniu 2017


Hejka!

Witam was już w nowym roku. Nadal nie mam pojęcia kiedy to zleciało. Może ktoś wie :D? Hehe. W grudniu dosyć kiepsko poszło mi jeśli chodzi o czytania. Jakoś nie miałam za wielkiej ochoty cokolwiek czytać. Na dodatek musiałam pomagać mamie w przygotowaniach przed świątecznych. Jednak znalazłam trochę czasu, żeby przeczytać 4 książki. Dla jednych to będzie dużo dla innych mało, według mnie na ilość czasu, którym dysponowałam to przeczytałam dosyć sporo. Ile wam udało się przeczytać? 
Miłego czytania! ❤







Na samym początku grudnia skończyłam czytać "Był sobie pies". Słyszałam o niej same pochlebne opinie, więc już nie mogłam się doczekać aż ją przeczytam. Książka jest bardzo przyjemna w czytaniu. Czytanie z perspektywy pasa było bardzo ciekawym przeżyciem :D. Według mnie bardzo dobra książka dla młodszych czytelników. 

Moja ocena: 8/10















Następnie zabrałam się za kolejną książkę Mii Sheridan. Tym razem za nieco poważniejszą. Główni bohaterowie żyją w biedzie i walczą o życie każdego dnia. "Bez szans" czyta się trochę ciężej niż "Bez słów" czy "Bez winy" przez tą tematykę. Oczywiście historia oklepana i schematyczna, ale bardzo mi się podobała i Mia Sheridan mnie nie zawiodła.

Moja ocena: 8/10













Później przyszła pora na coś świątecznego. Miałam kilka książek do wyboru jednak postawiłam na "Anioł do wynajęcia" Magdaleny Kordel.  Książka bardzo w świątecznym klimacie. Historia kilkorgu obcych sobie ludzi, których połączyła pewna dziewczyna. "Anioł do wynajęcia" wprowadził mnie w klimat świat i jeszcze bardziej ociepliła klimat. Jednak w pewnych momentach przysypiałam i nie będę ukrywać, że autorka niektóre sceny mogła pominąć. Jednak uważam, że książkę warto przeczytać w okresie przed świątecznym.


Moja ocena: 7/10










Ostatnią książką, którą udało mi się przeczytać to totalny fenomen!!!!!! Colleen Hoover znowu pokazała co potrafi. Aż nie wiem co mam więcej powiedzieć. Tak kocham tą książką jak i nienawidzę zarazem. Colleen zniszczyła tu wszystkich i mnie również. Musicie tą książkę przeczytać. Nie jest to oczywista książka. Nic w niej nie jest oczywiste.


Moja ocena: 10/10 ❤












-Laurusss

Instagram (Blogowy)
Instagram (Prywatny)
* Snapchat: laaurusss
*TV SHOW TIME: Laurusss


2 komentarze: