wtorek, 16 stycznia 2018

Książki, które chcę przeczytać w 2018


Hejka!

Zapytam  się was wczoraj czy chcecie zobaczyć listę książek, które mam zamiar przeczytać w tym roku. Zdecydowana większość was wyraziła chęć zobaczenia takowej listy. Za bardzo nie szalałam, bo zdawałam sobie sprawy, że do niektórych nie mam dostępny i liczy się to z tym, że będę musiała je zakupić. Starałam się wybierać książki, które już znajdują się na mojej biblioteczce i grzecznie na mnie czekają. Umieściłam również na liście kontynuację serii, które zaczęłam ale nie wszystkie tomy, które mi zostały tylko po jednym tomie, żeby lista nie liczyła Bóg wie ile książek hehe. Jestem ciekawa czy wy również robicie sobie taką listę i potem na koniec roku sprawdzacie ile z tego udało wam się przeczytać. 





   

   

   

   

   

   

   

    

   

   




-Laurusss

Instagram (Blogowy)
Instagram (Prywatny)
* Snapchat: laaurusss
*TV SHOW TIME: Laurusss





3 komentarze:

  1. Kilka tytułów pokrywa się z tym co sama chcę przeczytać. Oj lista robi się aż za długa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Większość kojarzę, kilka mam za sobą, kilka chcę również przeczytać ;)

    Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń