piątek, 28 lipca 2017

RECENZJA "Twoim śladem" A. Meredith Walters


"Dzięki niemu znów dostrzegłam w sobie coś,
z czym już dawno się pożegnałam.
Dzięki niemu nauczyłam się kochać całym sercem.
Dzięki niemu stałam się silniejsza niż kiedykolwiek przedtem."
A. Meredith Walters – Twoim śladem



Tytuł: 
Twoim śladem


Autor:  A. Meredith Walters


Wydawnictwo: YA!


Rok wydania: 2016


Ilość stron: 386


Oryginalny tytuł: Lead Me Not


Moja ocena:  8/10






Opis książki:

"Aubrey, studentka psychologii, jest koordynatorką w grupie uzależnień. Mieszka z koleżanką w wynajętym mieszkaniu. Pewnego razu koleżanka trafia do "latającego" klubu Kompulsja, oferującego narkotyki i alkohol. Prymuska Aubrey nigdy by się tam nie wybrała, ale trzeba było ratować przyjaciółkę. Miejsce wydało jej się odpychające i magnetycznie przyciągające zarazem… Poznaje tam tajemniczego Maxxa Demelo, który wzbudza jej zachwyt nieprzeciętną urodą i charyzmą. Aburey nic nie wie o drugim życiu Maxxa. Czy podąży jego śladem?"




Aubrey jest spokojną, miłą i pomocną studentką psychologii. Jej głównym celem w życiu jest pomoc innym. W tym celu pomaga w grupie wsparcia uzależnień. Mieszka w wynajętym mieszkaniu z koleżanką, która jest przeciwieństwem Aubrey. Pewnego wieczoru kiedy główna bohaterka się uczy dostaję telefon od swojej współlokatorki o pomoc. Musi pojechać do "latającego" klubu. Jest to chyba ostatnie miejsce na ziemi w jakim chciała by się znaleźć Aubrey. Alkohol, narkotyki i pełno nie przyjemnych typów. Jednak zawsze jest jakaś dobra strona medalu. Spotyka przypadkowo niesamowicie przystojnego Maxxa Demelo. Tylko że to nie jest odpowiedni chłopak dla Aubrey. Ma swoje sekrety, które dziewczyna za wszelką cenę chcę odkryć. 




Nie jest to może do końca taka zwykła książka New Adult. Zahacza o trudny temat uzależnień. Książka jest podzielona na rozdziały z perspektywy dwóch osób Aubrey i Maxxa. Jest to pierwszy tom cyklu "Twisted love" i niedawno wyszedł drugi tom a mianowicie "Wróć ze mną". Już nie mogę się doczekać aż przeczytam drugi tom. Wątek miłosny jest tu głównym wątkiem ale według mnie nie najważniejszym (oooo dziwo). Według mnie najważniejszym wątkiem jest pomoc drugiej osobie w wyleczeniu się od uzależnienia od dragów. Bardzo mi się podoba jak zauważamy przemianę głównych bohaterów. Maxx jest zdecydowanie moim kolejnym mężem książkowym. Relacje między nimi nie są przesłodzone. Zakończenie książki nie jest przewidywalne więc cieszę się, że jest kolejny tom. Jednak książka ma swoje minusy. Najbardziej przeszkadzało mi ciągle analizowanie Aubrey. Myśli jedno robi drugie. Potem całkiem coś innego. 
 Suma summarum uważam, że warto sięgnąć po tą pozycje z tego względu że to nie jest taka oczywista historia miłosna. Dla miłośników romansów szczał w dziesiątkę.

Sprawdzian:

Styl pisania: 5
Bohaterowie: 5-
Akcja: 5
Okładka: 6
Wątek miłosny: 5

Moja ocena:

8/10

Wydawnictwo:


Inne książki tej autorki (wydane w Polsce):



-Laurusss

Instagram (Prywatny)
Instagram (Blogowy)
* Snapchat: laaurusss
*TV SHOW TIME: Laurusss


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz