sobota, 13 lutego 2016

Przeczytani w styczniu 2016


Hej Miśki!

Ogólnie spodziewałam się, że w styczni przeczytam bardzo mało książek. Z tego względu, że miałam masę nauki i miałam ferie. Niby na feriach kupę wolnego czasu ale jednak wolałam trochę pozwiedzać i po odpoczywać. Na feriach jedynie udało mi się skończyć jedną książkę, którą zaczęłam przed wyjazdem.
Jednak przez 2 tygodnie przed feriami udało mi się przeczytać aż 5 książek! Co myślę jest bardzo dobrym winkiem. Łącznie przeczytałam 6 książek. Nie jest źle.












"Córka czarownicy" Anna Klejzerowicz


W styczniu zaczęła się moja akcja WPP. To postanowiłam od razu na początku sięgnąć po jakąś książkę polskiego autora. Co do samej książki jest bardzo ciekawa. Podoba mi się bardzo styl pisania tej autorki. Niestety jest to drugi tom trylogii, a ja nie przeczytałam nawet 1 :D. Myślę że nic się nie stało wielkiego. W tej książce możemy znaleźć wszystko. Miłość, przyjaźń, tajemnice, smutek, strach i sto innych rzeczy.



Moja ocena: 7/10














"Utrata" Rachel Van Dyken


O mój Boże! Ta książka to cudo!
Już wcześniej ją chciałam przeczytać a zauważyłam że można ją pobrać na Wattpad za darmo to się skusiłam.
Teraz będę ubolewać, że jej nie posiadam w wersji papierowej :(. Muszę ją jak najszybciej kupić.
Książkę zaczęłam w jeden wieczór. Nigdy wcześniej tak nie ryczałam jak na niej ;__;.


Moja ocena: 10/10

















"Miasto szkła" Cassandra Clare 



Jest to 3 tom Darów Anioła. Nie będę tu za dużo się rozpisywać. Książką zdecydowanie  mi się podobała i na pewno sięgnę po kolejne tomy. Zakończenie zdecydowanie mnie usatysfakcjonowało.


Moja ocena: 8/10











"Tabu" Casey Hill



Tą książkę wylosowałam w słoiczku TBR. Opis wydawałam mi się bardzo ciekawy. Jest to bardzo fajny thriller. Na prawdę  trzyma w napięciu, chociaż trochę przewidziałam kto za czym stoi.



Moja ocena: 7/10










"Pewnego dnia" David Levithan

"Pewnego dnia" jest  dopełnieniem "Każdego dnia".
Co to pierwszego tomu to naprawdę mi się podobał jednak drugi tom podoba mi się ciut bardziej. Zakończenie totalnie mnie zaskoczyło nigdy w życiu bym się tego nie spodziewała.
Według mnie powinienem być kolejny tom ale to są chyba tylko moje wyobrażenia. Poroniłam podczas czytania tej książki parę łez. Na prawdę jeśli ktoś czytał "Każdego dnia" musi przeczytać "Pewnego dnia"!


Moja ocena: 9/10









"Morze spokoju" Katja Millay


Tą książkę również przeczytałam na Wattpad i już od dawna chciałam się za nią zabrać. Niestety muszę przyznać, że trochę się zawiodłam. Moje oczekiwania co do tej książki było trochę za duże. Jednak nie była najgorsza. Historia bardzo mi się podobała.Wątek miłosny był bardzo dobry jak i tajemnica. Do samego końca nie wiedziałam dokładniej co się stało.


Moja ocena: 7/10












-Laurusss

Akcja
Instagram (Prywatny)
Instagram (Blogowy)
ASK
* Snapchat: laaurusss













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz