piątek, 8 stycznia 2016

Podsumowanie czytelnicze roku 2015

Hej Miśki!

Rok 2015 za nami. W 2015 roku postanowiłam przeczytać co najmniej 50 książek. Na szczęście udało mi się przeczytać te 50 książek, a nawet i więcej. Niedługo wam przedstawię wam wszystkie książki jakie przeczytałam w ubiegłym roku. Dodatkowo postanowiłam podjąć się wyzwaniu książkowym. Widziałam parę takich wyzwań i powybierałam najciekawsze i najbardziej realistyczne zadanie jakie mogę wykonać oczywiście książkowe. Postanowiłam, że jedna książka może być tylko do jednego wyzwania.






1. Książka, która ma liczbę w tytule. - "Gone faza trzecia kłamstwa" Michael Grant

2. Akcja rozgrywa się podczas świąt (którychkolwiek) - "Szczęście w cichą noc" Anna Fincer-Ogonowska

3. Książka, która kończy się ślubem - "Jedyna" Kiera Cass

4. Książka w której bohaterowie są rodzeństwem - "Kłamstwo doskonałe" Sara Shepard

5.Książka którą chcę przeczytać ze względu na okładkę - "Black Ice" Becca Fizpatric

6. Książka w której główny bohater jest dzieckiem - "Harry Potter i Kamień Filozoficzny" J.K Rowling

7. Więcej niż 215 stron - "Papierowe miasta" John Green

8. Autorem jest kobieta - "Syrena" Tricia Rayburn

9.Została wydana w 2015r. - "Wróć, jeśli pamiętasz" Gayle Forman

10. Ma smutne zakończenie - "Marina" Carlos Ruiz Zafón

11. Film oparty na książce - "Więzień Labiryntu" James Dashner

12. Ma tylko jedno słowo w tytule - "Pamiętnik" Nicholas Sparks

13. Ma co najmniej dwóch autorów - "Will Grayson, Will Grayson" John Green, David Levithan

14. W tytule jest imię - "Losing Hope" Collen Hoover

15. Autorem jest mężczyzna - "Nefilm" Thomas E.Sniegoski

16. Przeczytałam w jeden weekend - "Hopeless" Copllen Hoover

17. Typowy romans - "Zostań, jeśli kochasz" Gayle Forman

18. Poradnik - "Zakochać się" Cecelia Ahern

19. Akcja rozgrywa się podczas wojny - "Zbuntowana" Veronica Roth

20. Zaczęłam kiedyś czytać, a nie skończyłam - "19 razy Kathrine" John Green

21. Książka przy, której się popłakałam - "Elita" Kiera Cass

22. Książka, która miała niespodziewane zakończenie - "Błękit Szafiru" Kristin Gier

23. Nowelka - "Rywalki. Książkę i Gwardzista" Kiera Cass








1                                  2                                       3                                  4

            

   5                                     6                                     7                                         8
                 
        


                  9                               10                                        11                                       12                    

             


            13                                   14                                      15                                    16            

               


           17                                    18                                   19                                   20                 

               


               21                                    22                                  23                                    24                   

            


             25                                26                                      27                                  28              

            


             29                                 30                                31                                     32           

             


               33                                  34                                 35                                  36                

            


               37                                    38                                   39                                  40                   

            


                41                                  42                               43                                  44                     

             

                       
               45                                   46                                       47                            48                   

               


                  49                                    50                                       51                                  52                   

               


                53                                      54                                   55                                     56                

            


                 57                                    58                                  59                                      60                 

              


          61                                      62                                        63                 

              



















Cecelia Ahern



Jak mogliście zauważyć w ulubionych książkach, które przeczytałam w 2015 roku znalazły się 3 książki Cecelii Ahern! Na dodatek przeczytam te trzy książki własnie w 2015. Odkrycie roku!
Musze koniecznie przeczytać pozostałe książki tej autorki!







-Laurusss

Akcja
Instagram (Prywatny)
Instagram (Blogowy)
ASK
* Snapchat: laaurusss


1 komentarz:

  1. Super że udało ci się przeczytać tyle książek,ja podobnego zadania podjęłam się w tym roku mam nadzieję że mi się uda!
    http://ksiazkooowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń