sobota, 7 listopada 2015

Ulubieńcy października 2015

Hej Miski!

Październik tak szybko minął, że ja nawet nie wiem kiedy :D. Bardzo się dużo działo no i bardzo dużo ulubieńców przybyło. 


KSIĄŻKI








Więcej się o tej książce wypowiedziałam już w przeczytanych. No tak samo jak o pozostałych. Jestem zakochana w tej książce. Już powoli kończę "Księżyc w nowiu". Po prostu BOMBA. Nie da się od tak oderwać od tej książki.




















Długo się wstrzymywałam przed przeczytaniem "Harrego Pottera" nie wiedziałam czemu ludzie aż tak się zachwycają tymi książkami, ale już sama dobrze wiem dlaczego. W przyszłym roku muszę przeczytać pozostałe części! Tylko pierw muszę je zakupić :D. Nie ma innej opcji.





















Pani Cecelia Ahern jest moim Bogiem autorów! Jak na razie przeczytałam tylko 3 jej książki, ale nie spocznę jak nie przeczytam wszystkiego czego ona napisała!


















FILMY








Uwielbiałam jak byłam mała "Kopciuszka". Jak dowiedziałam się, że wychodzi nowy film na podstawie tej książki/bajki to wiedziałam że będę musiała ten film obejrzeć! Jest po prostu przepiękny. Każdy element jest idealnie dopracowany!

























Komedia dla całej rodzinny! I dla każdego! Super historia i wspaniali aktorzy. Nawet bywały sytuacje wzruszenia.






















Film stary jak świat. Obejrzałam go już z miliony razy! No ale że mój kochany chłopak jeszcze go wcześniejszej nigdy nie oglądał bo był dobry pretekst żeby zobaczyć go jeszcze jeden raz :D.

























O tym filmie było przez dłuższy czas bardzo głośnio. Myślę, że ten film jest bardzo dobry, a efekty specjalne wręcz nieziemskie!

















SERIAL







Największa fanka AHS (czyli ja) nie mogła nie wspomnieć o najnowszym sezonie. Myślę, że jak na razie idzie w dobrym kierunku i jeszcze się rozkręci :D.










GADŻETY  











Chyba już cały instagram był w tych kubkach! Jeśli ktoś ich wcześniej nie widział to ja nie wiem na jaki świecie on żyję :D. Kubeczki były zakupione w biedronce za ok 6 zł. Uwielbiam kubki! I nie mogłam się im oprzeć, co chyba bardzo dokładnie widać :D.






















Zapomniałam wspomnieć o tym kalendarzu już we wrześniu :(. Nie rozstaję się z nim. Bez niego czuję się jak bez ręki. Mam w nim zapisane wszystkie najważniejsze rzeczy! Zakupiony został w biedronce.
















HERBATA











Bardzo smaczna owocowa herbata. Bez cukru jest nawet bardzo słodka!

















UBRANIA










W tej kurtce chodziłam praktycznie codziennie! Do wszystkiego pasuję!


























Idealnie do tej kurtki pasuję tan komin! Mam go już jakoś 3 rok. Ożywia moje ciemne stroje :D

















MUZYKA






















*


-Laurusss


Instagram (Prywatny)
Instagram (Blogowy)
ASK
Tumblr
* Snapchat: laaurusss

1 komentarz:

  1. Fajni ulubieńcy, ja w październiku skończyłam ,,Czarę Ognia'' ;). Teraz czytam od nowa trylogię Igrzysk Śmierci (przed premierą 2 częsci Kosogłosa) nw. czy zdążę XD.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń