środa, 4 listopada 2015

Przeczytani Październik 2015

Hej Miśki!

Październik jako miesiąc czytelniczy uważam, że bardzo udany! Miałam na cel przeczytać 4 książki, pod koniec miesiąca okazało się, że z tych 4 zrobiło się 7! W tym 2 wybrałam sama, no a jedna obowiązkowo czyli lektura szkolna. Ten miesiąc książkowy to miesiąc "przeczytana i zakochana" praktycznie wszystkie książki jakie przeczytałam powaliły mnie na łopatki.








"Zakochać się" Cecelia Ahern


Na samym początku miesiąca zabrałam się za moją najukochańszą i najlepszą autorkę Cecelia Ahern. Po raz kolejny się nie zawiodłam. Jest to cudowna książka! Czytało się bardzo przyjemnie i szybko chociaż książka jest w wersji kieszonkowej a rozdziały dosyć długie. Bardzo ciekawa historia, super bohaterowie no i wątek miłosny achhh. Nic a nic w tej książce nie zabrakło. 


Moja ocena: 10/10













"Zmierzch" Stephenie Meyer


Jest to chyba jedna z książek najbardziej hejtowana z jaką się spotkałam. Czekała na mojej bibliotece ooo dosyć długo. Coś mnie w końcu natchnęło, żeby ją przeczytać. No i się zakochałam. Nie mogłam uwierzyć, że aż tak bardzo mi się spodobała, że parę dni później zamówiłam kolejne tomy!




Moja ocena: 9/10














"Marina" Carlos Ruiz Zafón


Tą książkę wylosowałam w moim słoiczku TBR. Carlos'a znam no dokładniej o nim słyszałam z książki "Cień wiatru". Nie za bardzo widziałam o czym się ta książka kiedy po nią sięgałam. Zaskoczyłam mnie swoją oryginalnością. Jeszcze nigdy do tond nie spotkałam się z taką historią. Ciągle się w niej coś działo. No a zakończenie... szkoda słów. Najsmutniejsze z jakim się spotkałam.



Moja ocena: 7/10













"Balladyna" Juliusz Słowacki



Czas na moją lekturę szkolną. Nie będę się za długo rozwodzić powiem jedynie, że jak na lekturę bardzo mi się podobała. No ale jeśli miałabym ją przeczytać z własnej woli... to wątpię żebym po nią sięgnęłam. Nie moje klimaty.



Moja ocena: 6/10












"Carrie" Stephen King



Kolejne spotkanie z King'iem i kolejne średnie spotkanie. Sięgnęłam po tą książkę ze względu na Halloween. Obejrzałam na początku film, który był totalną porażką. No książka była oo wiele lepsza. No ale spodziewałam się grozy i lęku, a dostałam rzucające tampony.


Moja ocena: 6/10
















"Harry Potter i kamień filozoficzny" J.K Rowling


Jestem chyba ostatnią osobą na świecie, która nigdy wcześniej nie czytała tej książki. Na prawdę możecie wierzyć lub nie ale wcześniej nie czytałam Harrego Potter'a. No ale już wiem dlaczego tak się nim wszyscy zachwycają! Ta książka jest CUDOWNA. Postanowiłam sobie, że w przyszłym roku przeczytam całą serię!


Moja ocena: 9/10














"Sieć rozkwitającego kwiatu" Lisa See




Tą książkę również wylosowałam w moim słoiczku. Ucieszyłam się jak zobaczyłam tytuł tej książki na karteczce. Miałam własnie ochotę na jakiś kryminał. Ta książka nie opowiada tylko o przestępstwie ale i w dużej mierze o kulturze Chin. Bo akcja głównie się toczy na terenie Chin jak i USA. Na pewno sięgnę to następne tomy tej trylogii.



Moja ocena: 7/10













-Laurusss


Instagram (Prywatny)
Instagram (Blogowy)
ASK
Tumblr
* Snapchat: laaurusss



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz