piątek, 1 maja 2015

#44 Przeczytani Kwiecień 2015

Hej Miśki!

Jaki wstyd. Liczyłam, że przeczytam o wiele więcej książek niż przeczytałam, a tu lipa. Kwiecień bardzo szybciutko mi minął praktycznie jak każdy miesiąc. Przeczytałam raptem 5 książek, ale to nie były jakieś cieniuteńkie książki. Liczyły sobie ponad 300 stron jak i nie lepiej. Więc to już coś.

Zapraszam!



1.



                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             

O tej książce już pojawiła się recenzja. Więc nie bd się za długo rozpisywać wspomnę tylko, że książka bardzo i to bardzo przypadła mi do gusty i polecam ją wszystkim! Plus przepiękne zdobienia!

Moja ocena: 9/10


Recenzja












2.





Hmmm.
Książka napisana w bardzo przyjemnym i humorystycznym klimacie. Co mi nie podobało to, że było na prawdę bardzo mało dialogów. Praktycznie cała książka składała się z opisów i  opowiadań głównego bohatera. Chociaż sama książka w sobie nie była zła. Dodam, że na samym wstępie książki jeśli ktoś jest spostrzegawczy jest powiedziane jak skończy się całą opowieść.


Moja ocena: 7/10













3.




Nie mogłam się powstrzymać i nie sięgnąć po tą książkę! Wiedziałam, że jest cudowna ale że aż tak? Dla miłośników serialu American Horror Story to trochę w takim klimacie. Zakocham się w tej książce i w każdym bohaterze! Przyznaje, że trochę ryje banie :D. UWIELBIAM!



Moja ocena: 10/10















4.



Nie mogłam się powstrzymać i musiałam od razu sięgnąć po kolejną część. Nie muszę powtarzać, że wszystko w tej książce jest cudowne. Wątek miłosny, klimat, tajemnice, zagadki WSZYSTKO! Nie ma żadnych niedociągnięć! Wszystko dopięte na ostatni guzik. Teraz tylko czekać na ostatnią część trylogii (premiera przewidziana na 17.06.2015). No i bym zapomniała! Przepiękne okładki. Już wiem czemu wszyscy tak się nimi jarają :D


Moja ocena: 10/10













5.




Jak wam ostatnio wspominałam w haul'u że nie miałam zamiaru żadnych książek już kupować... Myliłam się. Resztę książek które do mnie zagościły pokaże wam w zakupach majowych :D. "Love, Rosie" kupiłam w empiku na promocji -30%! Nie żałuję, że ją kupiłam bo książka jest wspaniała!
W tym poście nadużywam słowa "wspaniale". Powiem wam, że nigdy nie śmiałam się tak bardzo przy książce jak tej! Humor zdecydowany na 6+. Akcja, wątek miłosny podobnie :D. Już nie będę mówić jak mi się ta książka podoba bo pewna osoba (Pozdrawiam Cię Domi) zabije mnie :D. Ona już wie za co.


Moja ocena: 10/10









*

Chyba nie było aż tak źle co? Mam nadzieję, że w maju pójdzie mnie troszkę lepiej :D. OBY.




-Laurusss


ASK
Tumblr
* Snapchat: laaurusss



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz