sobota, 9 maja 2015

#45 Ulubieńcy Kwiecień 2015

Hej Miśki!

Dziś nieco spóźnieni jak i biedni ulubieńcy miesiąca :(. Bardzo was przepraszam ale kompletny brak czasu na cokolwiek. Jeszcze raz przepraszam!

Zapraszam!

1. Książka (i)




Jestem zakochana w tej trylogii, chociaż jak na razie wydano dwa pierwsze tomy. Trzeci już niebawem! Obiecuję, że niedługo pojawi się recenzja pierwszego tomu! 




















Pokochałam tą książkę za niesamowity humor. Umiała sprawić, że nawet w najgorsze dni byłam najszczęśliwszą osobą na świecie! Choć przyznaję, że była dość przewidywalna :(. 

















2. Film(y)






O MÓJ BOŻE! Tyle emocji na jednym ekranie ;__;. Jestem zachwycona! Cieszę się, że tak wszystko potoczyli. No i muzyka! Nigdy nie zawracam większej uwagi na to. Nie tym razem! Wszystko w tym filmie było cudowne!

























Ten film wyczaiłam na czyimś tumblerze. Napłakałam się na tym filmie jak głupia :D. Przepiękna wzruszająca historia o miłości i przyjaźni! Serdecznie polecam!















3.Muzyka



Damien Rice - Volcano


Jetta - I'd Love to Change the World (matstubs remix)


Wiz Khalifa - See You Again


Ride Out - kid ink tyga wale yg rich homie quan

*

Jak już mówiłam wstyd i hańba w kwietniu. Oby maj był lepszy :D.

-Laurusss


ASK
Tumblr
* Snapchat: laaurusss




1 komentarz:

  1. Obejrzałabym ostatni film. Moimi filmowo-książkowymi ulubieńcami są ,,Igrzyska Śmierci.''
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń