sobota, 9 czerwca 2018

"W cieniu magnolii" Anna Płowiec


"Została sama. W jej uszach nadal dźwięczały słowa "więcej mnie nie zobaczysz". Patrzyła na szybko oddalającą się, wyprostowaną, barczystą sylwetkę. Czuła, że widzi go po raz ostatni, i modliła się, żeby tak nie było."
Anna Płowiec – W cieniu magnolii






Tytuł:
W cieniu magnolii


Autor:  Anna Płowiec


Wydawnictwo: Między słowami


Rok wydania: 2018



Ilość stron: 378



Moja ocena: 9/10






Opis książki:

"Niewinna gra w pokera w domu Alicji okazała się nowym rozdaniem nie tylko kart, ale i uczuć.

Kiedy serce Alicji rozdarło się pomiędzy dwóch mężczyzn, nie wiedziała jeszcze, że konsekwencje swoich wyborów będzie czuła przez wiele lat.

Nie potrafiła oprzeć się przystojnemu Leszkowi. Nie spodziewała się, że cichy i spokojny Janek pojawi się przypadkiem w jej życiu i wywróci wszystko do góry nogami.

Gdzieś pomiędzy starymi kamienicami pięknego Krakowa, w szalonych latach 90., gdy wszystko wydawało się możliwe, splatają się historie miłości i pożądania.

W cieniu magnolii to poruszająca historia o burzliwych uczuciach, bliskości i wyborach dokonywanych przez każdego z nas. Ta powieść daje nadzieję i pokazuje, że warto zaufać uczuciom, nawet gdy sądzimy, że świat zwrócił się przeciwko nam.

Czy utracona przed laty miłość ma szansę się odrodzić?

Czy los okaże się dla Alicji łaskawy i przyniesie jej upragnione szczęście?"





Alicja jest poukładaną młodą kobietą. Studiuję to co kocha. Ma dobrego, kochającego chłopaka, no tak jej się w każdym razie wydaję. Pewnego dnia w jej mieszkaniu jej mężczyzna wraz z kolegami urządzają sobie imprezę. Pojawia się na niej cichy i spokojny Janek, który od razu przykuł uwagę Alicji. Jest kompletnym przeciwieństwem Leszka, jej chłopaka. Dziewczynę co raz bardziej przyciąga Janek. Jednak jej znajomość z nowo poznanym kolegą nie podoba się Leszkowi. Z czasem ich znajomość nabiera inny kierunek niż planowali. Po 20 latach Alicja ponownie spotyka Janka. Czy tym razem inaczej potoczą się ich relacje?




Książkę dostałam do zrecenzowania od wydawnictwa. Jeszcze raz bardzo za to dziękuję. Po przeczytaniu opisu miałam bardzo mieszane odczucia. Niby byłam zaciekawiona a z drugiej byłam przekonana, że nie będzie to odkrycie roku jeśli chodzi o fabułę. Jednak ku mojemu zaskoczeniu okazało się całkiem inaczej. Książka jest podzielona na dwa czasy. 20 lat temu i teraźniejszość. Główna bohaterka należy do tych cichych, nie wychylających się nigdzie. Czasami stara się pokazać, że ma przysłowiowe "jaja" jednak nie zawsze jej to wychodziło. Na szczęście jej najlepsza przyjaciółka odgrywała tą silną i niezależną kobietę, która zawsze broniła Alicję. Co do Leszka i Janka to są to zdecydowanie mężczyźni o dwóch odmiennych charakterach. Leszek - chłopak Alicji, jest typowym mięśniakiem, który jest najlepszy i wie wszystko. Owinął Alicję wokół palca i wykorzystuję ją na wszelkie możliwe sposoby. Za to Janek jest czuły i kochający. Należy do tych bohaterów do których chce się przytulić i nigdy nie puścić. No wprost ideał. Największym minusem, który zauważyłam to, że autorka bardzo długo rozwlekała historię co się działo przed niż tą teraźniejszą.  Ciągnie się wszystko pomału, a na koniec pędzi z ogromną prędkościom. Jednak to nie zmienia faktu, że przez większość książki prawie doprowadziło moje serce o zawał. Anna Płowiec pokazuję, że o każdą miłość warto walczyć do końca. Za to właśnie ta książka tak przypadła do gustu mojemu sercu. Jest bardzo wzruszająca jak i przezabawna. Dodam na sam koniec, że jest do debiut autorki. Jestem pod ogromnym wrażeniem jak dobrze sobie poradziła. Wielkie brawa!
Serdecznie wam polecam sięgnąć po tą powieść. 



SPRAWDZIAN:

Styl pisania: 5
Bohaterowie: 5
Akcja: 5+
Okładka: 6
Wątek miłosny: 6

Moja ocena:

9/10


Wydawnictwo:




-Laurusss

Instagram (Blogowy)
Instagram (Prywatny)
* Snapchat: laaurusss
*TV SHOW TIME: Laurusss





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz