wtorek, 7 listopada 2017

Przeczytani w październiku 2017


Hejka!

W październiku udało mi się przeczytać 6 książek. Nie wiem jak to zrobiłam, bo ostatnio w ogóle nie mam na nic czasu. Ciągle nauka i nauka. Ehhh. Jednak to nie zmienia faktu, że przeczytałam na prawdę bardzo fajne książki. No jedna to jest taki mały wyjątek.
Zapraszam do czytania!









Jako pierwszą przeczytałam książkę od Czytampierwszy.pl. Książka zdecydowanie przypadła mi do gustu. Recenzja już jest na blogu więc już nie będę zbędnie się rozpisywać tylko odsyłam was do recenzji.




Moja ocena: 10/10








Następnie zabrałam się za pierwszy tom trylogii "Uwikłani".  Właśnie ta książka mnie rozczarowałam. Zdawałam sobie sprawę, że to erotyk, ale żeby niektóre dialogi były sciągnęte z "50 twarzy Grey'a" no to przepraszam ale podziękuję. Niektóre sceny i zachowania były bardzo zbliżone a wręcz takie same. No nie mówię, że była strona w stronę taka sama ale bardzo zbliżona. Jestem jednak bardzo ciekawa co się wydarzy w następnych tomach.

Moja ocena: 5/10













Czas na moje pierwsze spotkanie z Elle Kennedy. Ubóstwiam tą autorkę już po pierwszej książce :D. Uwielbiam tego typu książki. Niby wiemy co będzie od początku do końca, ale jednak to sprawia, że kocham tego typu historię. Mam niedługo zamiar napisać recenzje dotyczącą tej książki jak i "Układ". Na prawdę wam polecam przeczytać książki Elle Kennedy. 


Moja ocena: 10/10














No i po przeczytaniu "Błędu" musiałam od razu zabrać się za kolejną książkę Elle czyli "Układ". Bożeee już nie wiem, która bardziej mi się podobała. Tak kocham tych bohaterów. Na szczęście mam na półce "Podbój" i "Cel". Te książki czyta się na raz. Coś idealnego na całe dnie zawalone nauką. Idealna odskocznia. Musicie je przeczytać!


Moja ocena: 10/10













Jak to na humana przystało, miesiąc bez lektury to nie miesiąc :D. W tym miesiącu na rozszerzeniu omawialiśmy "Nie-boską komedię". Co raz bardziej zaczynają mi się podobać te lektury. Według mnie warto ją przeczytać. Powiedziała osoba, która nie przeczytała "Lalki" :D.

















No i na koniec miesiąca przeczytałam "Blisko Ciebie" Kesie West. Nie jest to pierwsze moje spotkanie z tą autorką. Już wiedziałam czego mogę się spodziewać. Jest to bardzo lekka i przyjemna książka w czytaniu. Polubiłam obydwoje bohaterów co rzadko się zdarza. Jeśli szukacie czegoś nie zobowiązującego to możecie śmiało sięgnąć po "Blisko ciebie".


Moja ocena: 
8/10










-Laurusss

Instagram (Blogowy)
Instagram (Prywatny)
* Snapchat: laaurusss
*TV SHOW TIME: Laurusss

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz