niedziela, 1 października 2017

RECENZJA "Rozgrywka" J. Streling


PREMIERA: 25.10.2017


Tytuł: Rozgrywka 


Autor:  J.Sterling


Wydawnictwo: SQN/Storyside


Rok wydania: 2017


Ilość stron: 304


Oryginalny tytuł: The Perfect Game


Moja ocena: 10/10






Opis książki:

"On jest rozgrywką, w którą ona jeszcze nie grała.

Kiedy Cassie poznaje w college’u Jacka, postanawia omijać go szerokim łukiem. Gwiazdor drużyny baseballowej uosabia wszystko, czego dziewczyna nie znosi w facetach – jest przystojny, uwodzicielski, pewny siebie, ma wielkie ego i… zabójczo piękne oczy. Sprawy się komplikują, kiedy Jack zaczyna zwracać na Cassie szczególną uwagę. Co tak naprawdę kryje się za jego zainteresowaniem? Czy ma ono jakiś związek z przeszłością dziewczyny? Ile można poświęcić, aby być z ukochaną osobą?

Zapnij pasy! Przejażdżka z the Perfect Game. Rozgrywka sprawi, że serce nieraz zabije ci szybciej. Czasem życie to prawdziwy rollercoaster"



Cassie nie chcę się angażować w żadne poważne związki. Tak na prawdę nie chcę się angażować w żadne związki. Boi się zranienia i rozczarowania. Uczęszcza do college'u gdzie największą gwiazdą jest bejsbolista Jack Carter. Chłopak ma już wyrobioną opinię wśród uczniów. Po za tym, że jest świetnym graczem jest znany z łamania damskich serc. Dziewczyna na raz to u niego norma. Cassie od razu kiedy go zobaczyła już go znienawidziła i postanowiła omijać go szerokim łukiem. Jednak nie jest to takie łatwe. Szkolny playboy upatrzył sobie dziewczynę i chcę ją zdobyć za wszelką cenę, ale dla niego to nie będzie kolejna dziewczyna pokroju "zalicz i rzuć" ooo co to nie. 
Czy połączy ich miłość? Czy Cassie dopuści do siebie Jack'a? 




Książka przywędrowała do mnie z portalu Czytampierwszy w wersji elektronicznej z tej racji nie mam wam do zaoferowania żdanych zdjęć :<. Z  góry przepraszam.
Jak zobaczyłam pierwszy raz tą książkę w zapowiedziach to od razu sobie pomyślałam "Ta książka na pewno mi się spodoba". No po pierwsze akcja toczy się w amerykańskim collage'u, a po drugie jest to typowe New Adult czyli coś co ja kocham. Historia niby banalna i przewidywalna, ale na chwilę obecną było mi to bardzo potrzebne. Cassie nie jest bezbronną myszką, która czeka aż ją jakiś chłopak wybawi. Wbrew pozorom bohaterka ma silny charakter. Co do Jack'a na początku chciałam go wywalić z tej książki, ale po dwóch rozdziałam zakochałam się w nim. Jest tak przeuroczym bohaterem, że aż chcę się do niego przytulić. Do tego jego prze genialne poczucie humoru, które sprawiało, że nie mogłam powstrzymać się od śmiechu. "Rozgrywka" spodoba się na pewno osobą, które lubią książki Kasie West, Mii Sheridan czy Colleen Hoover. Może nie jest to coś wybitnie dobrego, ale mi się bardzo i to bardzo podobało. 
Gorąco polecam!



SPRAWDZIAN:
Styl pisania: 6
Bohaterowie: 6
Akcja: 5+
Okładka: 6
Wątek miłosny: 6

Moja ocena:

10/10


Wydawnictwo:





-Laurusss

Instagram (Blogowy)
Instagram (Prywatny)
* Snapchat: laaurusss
*TV SHOW TIME: Laurusss






1 komentarz:

  1. Bardzo lubię New Adult, ale ta pozycja jakoś do mnie nie przemawia. Niemniej fajnie, że Tobie się spodobała. ;)

    OdpowiedzUsuń