poniedziałek, 16 października 2017

TOP 6 ulubionych seriali #2


Hejka!

Dziś przychodzę do was z kolejnym postem dotyczącym seriali. Pytałam was na Instagramie czy chcecie kolejny post dotyczący kolejnych moich ulubionych seriali :D. Dziś opowiem wam o kolejnej szóstce. 
Miłego czytania!










Na pierwszy ogień biorę Amercian Horror Story. Jest to serial w bardzo moim stylu. Połączenie horroru z nie wiadomo czym :D. Kto obejrzał chociaż jeden sezon AHS to wiem co mam na myśli. Osoby o słabych nerwach na pewno nie powinny zabierać się za ten serial. No może pomijając niektóre sezony. Każdy sezon opowiada tak na prawdę o czymś innym. Inni bohaterowie, inny czas akcji tylko aktorzy się nie zmieniają. Co niektórych sezonów mam małe za szczerzenia, ale to już moja opinia.
Ilość sezonów: 7 (Kontynuowany) 




Kolejny serial pokroju AHS. Nie każdemu może on przypaść do gustu. Takie rzeczy trzeba lubić. Serial opowiada o życiu rodzinie Bates. Mianowicie o matce i synie. Norma i Norman. Matka jest w stosunku do syna nadopiekuńcza jednak Norman ma problemy psychiczne. 
Z sezonu na sezon to Norman stawał się co raz gorszy. No a finałowy sezon to było jakieś apogeum.
Ilość sezonów: 5 (Skończony)



\

Teraz coś całkiem innego. "Famous in love" zdecydowanie niczym nie przypomina poprzednich seriali. Opowiada o dziewczynie, która chcę spełnić swoje największe marzenie dotyczące zagraniu w serialu. Akcja serialu głownie opiera się na tym serialu i życiu głównej bohaterki. Problemy miłośne, życiowe, rodzinne. Luźny i przyjemny.
Ilość sezonów: 1 (Kontynuowany)





Jeśli ktoś czytał poprzedni post dotyczący moich top 6 seriali to pamięta, że wypominałam wam o The Flash. Supergirl  jest w takich samach klimatach. Nawet w niektórych odcinkach występuję Barry.  Jeśli ktoś wie  kto to jest Superman to Supergirl jest jego kuzynką. Musi się zmagać z niebezpieczeństwem, które ją czeka na ziemi i ukrywać swoją tożsamość. Bardzo wam polecam.
Ilość sezonów: 3 (Kontynuowany)





Kolejny nie co luźniejszy serial. Historia trzech przyjaciółek, które pracują w znanym magazynie dla kobiet. Każda z nich ma swoje życie i swoje problemy. Całościowo wychodzi bardzo ciekawy obyczajowy serial. Są tu poruszane tematy między innymi feministyczne, homoseksualne. No nieco kontrowersyjny serial, ale mi to nie przeszkadza. 
Ilość sezonów: 1 (Kontynuowany)




Serial opary na książce Colleen Hoover "Confess". Nie mam porównania książka a serial. Z tego co słyszałam bardzo się od siebie różnią. Jeśli ktoś czytał chociaż jedną książkę Colleen to może się spodziewać o czym mniej więcej serial. Dwoje ludzi którzy się w sobie zakochują, ale każdy z nich ma swoją tajemnice. Bardzo i to bardzo polecam. Odcinki są bardzo krótkie ok. 20 minut. Obejrzałam cały serial w jeden dzień.
Ilość sezonów: 1 (Zakończony)



Jestem ciekawa czy będziecie chcieli jeszcze kolejny post dotyczący moich ulubionych seriali :).Dajcie znać. 




-Laurusss

Instagram (Blogowy)
Instagram (Prywatny)
* Snapchat: laaurusss
*TV SHOW TIME: Laurusss







1 komentarz:

  1. AHS uwielbiam, pomimo tego, że oglądnęłam dopiero 2 sezony (a drugi niekoniecznie mi się podobał, ale cóż). Confess rzeczywiście baaardzo się różni od książki, ale jeśli przyjmiemy, że nie jest on na podstawie jakiejkolwiek powieści, to okazuje się naprawdę dobry. Bates Motel oraz Famous in Love jeszcze przede mną - mam nadzieję, że się nie zawiodę. ;)

    Pozdrawiam ciepło,
    Wilcza Dama z bloga slademwilka.blogspot.com ^^

    OdpowiedzUsuń