wtorek, 8 listopada 2016

Recenzja "Chłopak na zastępstwo" Kasie West

''Starałam się dzisiaj być lepszym człowiekiem, ale świat nie współpracuje. "
Kasie West – Chłopak na zastępstwo




Tytuł: 
Chłopak na zastępstwo


Autor:  Kasie West


Wydawnictwo:  Feeria Young


Rok wydania: 2016


Ilość stron: 400


Oryginalny tytuł: The Fill-in Boyfriend



Moja ocena:  8/10






Opis książki:


"Przez całe liceum Gia była typem szkolnej gwiazdy. A teraz miała jeszcze fajnego, starszego od siebie chłopaka, o którym tyle opowiadała znajomym, i wszyscy wreszcie mieli go poznać. Ale tuż przed balem maturalnym, podczas którego miała nastąpić prezentacja, już na parkingu, Bradley z nią zerwał. Jak on mógł? Jak mógł postawić ją w takiej sytuacji?! I co tu zrobić, żeby wyjść z twarzą?

Nagle Gia wypatruje w jednym z samochodów nieznajomego, a w jej głowie rodzi się sprytny plan. Przecież nikt nie będzie wiedział, że to nie Bradley, a ona nie okaże się kłamczuchą, która tak bardzo chciała mieć chłopaka, że go sobie wymyśliła…
Co jednak, jeśli przedsięwzięcie wymknie się spod kontroli? W końcu pomysł jest dość ryzykowny…"






Co byś zrobiła gdyby w dzień balu maturalnego życiu się chłopak? Gia nigdy by się tego nie spodziewała.
Na dodatek na balu miała pierwszy raz  go przedstawic  przyjaciółką które nie dowierzały w jego istnienie. 
Bradley jest od Gia starszy i chodź już na studia dlatego nikt go wcześniej nie znał ani nie widział. Dziewczyna nie możesz sobie poradzić na kompromitację w oczach przyjaciół. Przecież jest 
najpopularniejszą osobą w szkole. Na dodatek jest piękna i mądra. Zdesperowana dziewczyna musi coś szybko wymyśleć. Też obiecałeś przeciwko, że poznają Bradley'a. Jednak na parkingu nie została całkiem sama. Niedaleko niej w aucie siedzi sam Chłopak który nie spodziewał się niczego a zwłaszcza  roztrzęsiona Gia i jej jakże "genialnego" planu. Dziewczyna Proponuję nieznajomemu żeby udał się z nią na bal maturalny to dawał jej chłopaka. Nieznajomy Zgadza się ale czy ten plan na pewno wypali? Przecież Bradley wyglądał całkiem inaczej. Czy to będzie pierwsze i ostatnie spotkanie Gia nieznajomego? Czy plan dziewczyny wypali?




Nie oczekiwałam za wiele po tej książce. Widziałam jednak że będzie lekko idealna na zabicie czasu. Książka bardzo szybko mi się czytało z tego względu że jest napisane bardzo i to bardzo prostym językiem. Ogromny Plus za krótkie rozdziały które ułatwiały mi dodatkowo czytanie. Dzięki tej historii mogłam spokojnie oderwać się od nauki na dłuższą chwilę. Cały pomysł na tą historię Może niezbyt ambitny ale mi się to naprawdę podobam. Czasami warto po coś takiego sięgnąć a naprawdę bardzo bo mi to potrzebne. Autorka bardzo fajnie wykreowała wszystkich bohaterów, każdy miał swój własny charakter i czym się wyróżniał. Można przewidzieć jednak zakończenie co było nie uniknione.Książka  jednak naprawdę mi się podobała i serdecznie wam polecam.



Sprawdzian:

Styl pisania: 5
Bohaterowie: 6
Akcja: 5
Okładka: 5
Wątek miłosny: 6

Moja ocena:

8/10



Wydawnictwo:



Inne książki tej autorki:





-Laurusss

Instagram (Prywatny)
Instagram (Blogowy)
ASK
* Snapchat: laaurusss
*TV SHOW TIME: Laurusss

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz