środa, 1 czerwca 2016

Przeczytani w kwietniu i w maju 2016


Hej Miśki!

Ostatnio moje czytanie książek to była TRAGEDIA. W kwietniu przeszłam już samą siebie, a mianowicie przeczytałam .... no dobra nic nie przeczytałam. Jednak w maju już mi się trochę poprawiłam i przeczytałam 2 książki i prawie 1 ebook'a. Jednak czytam na Wattpad i książkę, którą tam czytałam usunęli mi :(. Teraz czekam aż ktoś inny ją doda.













"Ostatnia Piosenka" Nicolas Sparks


Tą książkę zaczęłam już czytać w kwietni niestety nie dałam rady jej skończyć.
"Ostatnia piosenka" to już druga książka Sparks'a jaką czytam. Tym razem również Nicolas mnie nie zawiódł. Film na podstawie książki, książka jest jeszcze lepsza! Wzrusza do łez. Na prawdę polecam!


Moja ocena: 8/10











"Angelfall" Susan Ee


Drugą i ostania książkę, którą przeczytałam w maju jest "Angelfall" o tej książce bardzo dużo słyszałam. Praktycznie same pozytywne opinie. Książka tematyką trochę przypomina mi "Upadli" Lauren Kate. Może dlatego, że jest tematyka aniołów. Jednak może nie do końca takich samych. Książka była rewelacyjna nie mogę się doczekać kolejnych tomów!



Moja ocena: 8/10













-Laurusss

Akcja
Instagram (Prywatny)
Instagram (Blogowy)
ASK
* Snapchat: laaurusss






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz