wtorek, 14 czerwca 2016

LIEBSTER BLOG AWARD #2

 Hej Miśki!

Jakiś czas temu zostałam nominowana do Liebster blog award przez Tosie z blogu Nerd Książkowy.
Bardzo dziękuję za nominacje!





1. Ulubiona piosenka?


Mam bardzo dużo ulubionych piosenek ale od paru lat moją z jedyną z ulubionych jest 9 Crimes Damien'a Rice'a.




2. Wydawnictwo, z którego masz najwięcej książek to...?



Wydaje mi się, że najwięcej książek mam z Moon Drive najbardziej lubię książki z tego wydawnictwa. 





3. Najlepszy vloger/bloger (nie koniecznie książkowy) twoim zdaniem?




Wstyd mi się przyznać ale blogów nie czytam :(. Jednak jeśli chodzi o YT. To oglądam namiętnie. Jednak najlepszą vlogerką na całym Bożym świecie jest Maja K. Nie dość, że jest przepiękną osobą to na dodatek jej filmiki chcę się oglądać w kółko.


 




4. Przedmiot w szkole, którego nienawidzisz/nienawidziłaś?




Nie że nie lubię tylko nie przepadam przedmiotów ścisłych. Nie rozumiem i wiem, że nigdy nie zrozumiem :D.




5. Ulubiona gra komputerowa?



Nie gram w gry komputerowe.



6. Książka, którą czytałaś więcej niż raz?


Nigdy nie czytałam jakieś książki więcej niż raz. Nie mam za bardzo czasu na czytanie a na dodatek, żeby czytać po raz drugi jakąś książkę.






7. Ulubiona duologia?



Nie wiem czy "Hopeless" albo "Każdego dnia" można zaliczyć do duologi, ale jak nie to mogę powiedzieć, że "Starter" jest całkiem dobrą dulologią.





8. Masz możliwość zmienić zakończenie jednej książki i jednego filmu (nie na podstawie książki) to które wybierzesz i jak byś zmieniła zakończenie?



Zmieniłam bym z chęcią zakończenie "Wszystkie jasne miejsca" Jennifer Niven. Po przeczytani tej książki miałam tak strasznego kaca książkowego, że do tej pory jeszcze mi coś z niego zostało.




9. Serial, który polecasz wszystkim?


TEEN WOLF! Zdecydowanie! Jeden z najlepszych seriali jakie kiedykolwiek oglądałam. Również polecam Słodkie kłamstewka, American Horror Story, The Walking Dead.



10. Dlaczego zaczęłaś pisać swojego bloga?


Ponieważ lubię opowiadać o książkach w tym przypadku pisać również bardzo lubię robić zdjęcia :D.



11. Co denerwuje cię tak bardzo, że wychodzisz z siebie?


Jest bardzo dużo rzeczy które mnie denerwują ale chyba najbardziej ludzie.






-Laurusss

Akcja
Instagram (Prywatny)
Instagram (Blogowy)
ASK
* Snapchat: laaurusss




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz