środa, 24 czerwca 2015

RECENZJA "Cyrk Nocy" Morgenstern Erin

Hej Miśki!

Największy dil mojego życia(jeden z wielu :D)! Za tą książkę zapłaciłam 10zł! 




Tytuł: Cyrk Nocy


Autor:  Erin Morgenstern


Wydawnictwo:  Świat Książki


Rok wydania: 2012


Ilość stron: 432


Oryginalny tytuł: The Night Circus


Moja ocena:  10/10




Opis książki:


"Rozgrywająca się w zaczarowanym cyrku u schyłku dziewiętnastego wieku powieść Erin Morgenstern to magiczna, ponadczasowa historia miłosna.

W wędrownym cyrku dzieją się rzeczy niezwykłe, bardziej niezwykłe niż popisy akrobatów i treserów. To cyrk magiczny, w którym do pojedynku stają zakochani, a ich bronią jest wyobraźnia. Londyński reżyser Chandresh Lefèvre postanawia stworzyć cyrk. Nie przypuszcza, że stanie się on areną rozgrywek między znanym prestidigitatorem a "mężczyzną w szarym garniturze", a raczej między ich wychowankami Celią i Markiem. Młodzi, nieświadomi konsekwencji walki, którą mają ze sobą stoczyć, kreują w cyrku wiele niezwykłych, magicznych przestrzeni. To stanowi sens ich zmagań i tło ich miłości. Jednak każda potyczka zbliża ich do końca, kiedy na placu boju może pozostać tylko jedno z nich..."



Cyrk pojawił się znikąd. Nikt nie wie skąd i jak. Kolejki w nim nie są małe, tłumy ludzi chcę obejrzeć niesamowite przedstawienia. Lecz cyrk skrywa jedną wielką tajemnicę. Celia i Marco główni bohaterowie od dzieciństwa byli już wciągnięci w chorą rywalizację ich nauczycieli. Nie wierzysz w magie? To pora w to zmienić. To nie są jakieś słabe sztuczki, którymi posługują się cyrkowi czarodzieje. To coś więcej niż iluzja. Młodzi bohaterowie są szkoleni do walki o życie. Cyrk to nie tylko atrakcja dla ludzi, ale arena na której Celia i Marco będą musieli się zmierzyć. Czy na pewno wszystko pójdzie tak jak myśleli? Niestety uczucia są ważniejsze od chorej rywalizacji.  Lecz czy wszyscy się na to zgodzą? Ktoś w końcu musi wygrać.



Jak już wspominałam kupiłam tą książkę za jedyne 10 zł! Jestem zakochana w tej książce z paru ważnych powodów. Jeśli ktoś jeszcze nie zauważył to przepiękne wydanie też książki sprawia, że nie da się przejść obojętnie. Przecudowny klimat. Bohaterowie są tak wspaniali, że aż w trudno w to uwierzyć. Wątek miłosny ach... cudo. Bardzo króciutkie rozdziały dzięki którym bardzo szybko się książkę czytało. Jedynym zastrzeżeniem które mam to bardzo mała czcionka :(, a książka nie jest cienka. Na prawdę bardzo wam polecam zabrać się za przeczytanie tej książki. Sama na początku nie byłam za bardzo do niej przekonała. Trochę musiała na mnie poczekać, ale na prawdę nie żałuję! Mam ogromną ochotę jeszcze raz ją przeczytać.

  

Sprawdzian:

Styl pisania: 6
Bohaterowie: 6
Akcja: 6
Okładka: 6

Moja ocena:

10/10


Wydawnictwo:
-Laurusss


Instagram (Prywatny)
Instagram (Blogowy)
ASK
Tumblr
* Snapchat: laaurusss








5 komentarzy:

  1. Przez Ciebie i ja mam ochotę po nią sięgnąć... Dopisuję do mojej dłuugiej listy ''Do Kupienia'', dzięki ;)
    ~ R. Człowiek :)
    http://rozczytanyczlowiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie tylko ja mam bardzo długą listę :D. Bardzo Ci polecam znaleźć ją za jakąś niską cenę.
      -Laurusss

      Usuń
  2. Spotykam się co chwile z bardzo odmiennymi opiniami na temat tej książki, ale mimo tego postanowiłam ją kupić (również w mega promocji, chyba za 8 złotych :D) i teraz czeka na swoją kolej ;)
    http://biblioteczka-blanki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak najszybciej ją przeczytaj! Potem nie zapomnij podzielić się swoimi odczuciami :D.
      -Laurusss

      Usuń
    2. Postaram się jeszcze w tym roku! :D

      Usuń