sobota, 6 czerwca 2015

#51 Ulubieńcy/Przeczytani Maj 2015

Hej Miśki!

Tak dobrze widzicie ulubieńcy i przeczytani w jednym. Dlaczego? Już się tłumaczę. Maj był strasznym miesiącem pod względem wolnego czasu. Nie miałam go praktycznie wcale. W rezultacie takim przeczytałam tylko 2 książki. DWIE KSIĄŻKI! Jestem taka na siebie zła, że to szkoda gadać. Teraz się modlę żeby w czerwcu przeczytać ooo wiele więcej książek. 

PRZECZYTANI

1.





Książka nie jest małych rozmiarów. Liczy sobie ponad 500 stron! Jest to moja pierwsza książka w tematyce zombie. Z zombie jedynie spotykałam się w filmach i serialach. Powiem wam, że te książkowe stwory były całkiem dobrze przedstawione. Jestem ciekawa jak w dalszych dwóch tomach potoczą się losy głównej bohaterki. Oczywiście nie mogłabym zapomnieć o wątku miłosnym :D. Bardzo i to bardzo mi się podobał. 



Moja ocena: 7.5/10








2.





Jest to pierwsza książka autorstwa Nicholas'a Sparks'a, którą przeczytałam. Jestem trochę zacofana jeśli chodzi o popularnych autorów :D. Już wiem, że to nie jest pierwsza i ostatnia książka od tego autora. Czaję się już na kolejne :D. Jest to typowe romansidło zahaczające o chorobę. Książka bardzo ciekawie napisana. Szybko się czytało.
Polecam.





Moja ocena: 7/10










ULUBIEŃCY




1.Film







Popełniłam największy błąd mojego życia. Obejrzałam pierw film, zamiast przeczytać książkę. Film "Dla Ciebie wszystko" powstał w oparciu książki Nicholas'a Sparks'a pod tym samym tytułem. Film bardzo i to bardzo wzruszający. Przepiękna historia dwojga kochających się ludzi. Spotykają się pond 20 latach. Oni wiedzą co to znaczy "Stara miłość nie rdzewieje". 
Muszę jak najszybciej przeczytać książkę :D.














2. Napój






Herbato holik powrócił!  Kolejna herbatka Lipon w której jestem zakochana. Od jakiegoś czasu przestałam słodzić herbaty i powiem wam, że jakoś lepiej mi smakują :D.




















3. Jedzenie







Sezon na jedzenie lodów już się zaczął! Powróciłam do moich ulubionych lodów z tamtego roku. Smakiem są praktycznie takie same jak lody marki Magnum. 

















4. Kosmetyki






Przemywam tym płynem micelarnym twarz tylko wieczorem, w celu pozbycia się przebarwień i zaczerwienień. Mam z nimi już od dłuższego czasu problemy. Po dłuższym czasie stosowania tego produktu widzę poprawę mojej cery.





















Jednym z pierwszych czynności, które wykonuję rano jest właśnie mycie twarzy tym żelem. Ma on za zadanie walkę z trądzikiem. No i dobrze sobie z tym radzi :D.

















5. Obuwie 






Praktycznie cały miesiąc chodziłam w tych butach. Zdarzały się pojedyncze dni w których je zdradzałam :D. Na cieplejsze dni są idealne!

















6.Muzyka








*


Kochani założyłam blogowego Instagrama! Myślę, że spodoba wam się pomysł :D. (Dominika mnie zmusiła :D)


-Laurusss


Instagram (Prywatny)
* Instagram (Blogowy)
ASK
Tumblr
* Snapchat: laaurusss

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz