czwartek, 3 maja 2018

Przeczytani w marcu i kwietniu 2018


Hejka!

Dziś przychodzę do was z podsumowaniem czytelniczym z dwóch miesięcy.  Przeczytałam raptem 6 książek w ciągu dwóch miesięcy. Wstyd i hańba. ehhh. No cóż poradzę, że dopadło mnie przesilenie wiosenne. Myślę, że w tym miesiącu trochę się poprawie. 
Miłego czytania!








Pierwszą książką jaką udało mi się przeczytać była najdziwniejsza lektura jaką kiedykolwiek miałam do czynienia przeczytać. No nie wiem co mam o niej wam powiedzieć, bo na prawdę jest PRZEDZIWNA.  Wydaję mi się, że warto przeczytać tą lekturę jednak ostrzegam, że możecie być w lekkim szoku kiedy ją przeczytanie. Ogromnym plusem jest to, że nie ma milion stron i szybko się czyta.







Kolejną książką, którą przeczytałam była książka mojej ukochanej Kim Holden a mianowicie "O wiele więcej". Słuchałam, że jest to jedna z cięższych książek Holden. Porusza problemy rodzinne i miłosne. Przyznaje, że jest to całkiem inna książka niż "Promyczek" czy "Gus". Zdecydowanie ciężej mi się ją czytało niż poprzednie książki tej autorki. Jednak to nie zmienia faktu, że "O wiele więcej" bardzo mi się podobało. Jest to książka zdecydowanie dla nieco starszych czytelników, bo niektóre problemy bardziej zrozumiałą dojrzalsi czytelnicy.


Moja ocena: 7/10













No i kolejna lekturka. Jak ja kocham humana :D. Jest to bardzo króciutka książka. Ponad 50 stron i raptem godzinka czytania. Bardzo fajna, lekka i przyjemna lektura. Warto ją przeczytać.


















W końcu udało mi się skończyć "Bad mommy". Uważam, że jest to jeden z lepszych thrillerów jaki kiedykolwiek przeczytałam. Bardzo szybko mi się ją czytało. Przyjemny język. Jednak największe zaskoczenie spotkało mnie na samym końcu. Co tam się zrobiło to ja nadal nie wiem. Musicie ją koniecznie przeczytać!


Moja ocena:
8/10











Ostatnią już książką jaką przeczytałam w ciągu tych dwóch miesięcy była książka od Wydawnictwa Znak. Jest to już kolejna książka Augusty Docher. No i po raz kolejny raz się zakochałam w jej stylu pisania. Nie będę się za bardzo rozpisywać bo niedługo pojawi się recenzja. Na dniach na pewno napiszę!
Zaskoczyła mnie totalnie, a czytało mi się ją ekspresowo!

PREMIERA. 23.05.2018


Moja ocena: 9/10









-Laurusss

Instagram (Blogowy)
Instagram (Prywatny)
* Snapchat: laaurusss
*TV SHOW TIME: Laurusss


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz