środa, 23 maja 2018

"Cała ja" Agusta Docher


"Można kochać bez wzajemności, ale jednostronna przyjaźń raczej się nie zdarza."
Augusta Docher – "Cała ja"





Tytuł: 
Cała ja


Autor:  Augusta Docher


Wydawnictwo: Znak Literanova, OMGBooks


Rok wydania: 2018


Ilość stron: 380


Moja ocena: 9/10









Opis książki:

"Milena całkowicie traci głowę, gdy całuje Jacka po raz pierwszy. W starszym, zamożnym przyjacielu rodziny odnajduje wszystko, czego brakuje jej rówieśnikom – szacunek, czułość i namiętność. Wydaje się, że wreszcie odnalazła swoje szczęście. Nie wie jeszcze, że przewrotny los szykuje dla niej wielką niespodziankę.

Paula przeżyła tragedię, po której musi na nowo poskładać swój świat. Ciężką pracą próbuje zagłuszyć ból, który towarzyszy jej każdego dnia. Nie wyobraża sobie, że mogłaby znów komuś zaufać – do chwili gdy na jej drodze staje tajemniczy chłopak z tatuażem w kształcie smoka. Wraz z nim nadchodzi wiosna i nadzieja na lepsze dni.
•Co łączy Milenę i Paulę?
•Czy można zapomnieć o dawnych nieszczęściach i spojrzeć w przyszłość z ufnością?
•Czy zranione serce potrafi znów pokochać z całych sił?"




Milena pochodzi z bardzo zamożnej rodziny. Jednak w jej rodzinie niedawno przytrafiła się tragedia. Zmarł jej ojciec. Dziewczyna rodzi sobie jak może z żałobą. Jej matkę i ją bardzo wspiera ich dobry przyjaciel rodzinny Jacek. Mężczyzna jest o wiele starszy od Mileny ale to nie staję się przeszkodą, żeby tych dwoje połączyło coś więcej. Zakochują się w sobie. Nie obchodzi ich to co pomyślą o nich inni. Kochają się i to jest najważniejsze, ale czy na pewno?
Paula chcę zacząć żyć na nowo. Chcę jak najszybciej zapomnieć o starych problemach i żyć tym co jest teraz, ale na początek musi znaleźć pracę w małym miasteczku do którego przyjechała. Nie jest łatwo z czasem się przekona. Nie chcę do siebie nikogo dopuścić. Wystarczająco już została skrzywdzona. 




Jak wiecie lub nie to już miałam styczność z twórczością Pani Augusty Docher, a mianowicie jej książki "Najlepszy powód by żyć". Odsyłam was oczywiście do jej recenzji. Bardzo się ucieszyłam kiedy wydawnictwo zaproponowało mi przeczytanie książki przed premierą. Książka o dwóch bohaterkach, ale co ich połączy o to jest pytanie. Sama nad tym się główkowałam. Historia niby banalna jednak z czasem okazuję się, że autorka miała znacznie oryganielszy pomysł niż przypuszczaliśmy kiedy sięgaliśmy po książkę. Jeśli chodzi o część poświęcony Milenie to nie do końca  spodobała mi się jej relacja z Jackiem, ale to jest już sprawa moich poglądów. Przyznaję że pierwszy raz miałam styczność z związkiem 18-letniej dziewczyny i 50-letnim mężczyzną. 
Co do Pauli to bardziej przypadły mi rozdziały poświęcone jej osobie. Dziewczyna silna, niezależna i niedostępna. No i oczywiście pewien chłopak.
Książkę przeczytałam w ciągu jednego dnia to coś o niej świadczy. Oczywiście na plus. Lekkie pióro autorki sprawia, że rozdział czyta się za rozdziałem. Historia wciąga, a zakończenie to przeczytałam na jednym wdechu. Serdecznie polecam!

SPRAWDZIAN:

Styl pisania: 6
Bohaterowie: 5+
Akcja: 5
Okładka: 6
Wątek miłosny: 6

Moja ocena:

9/10


Wydawnictwo:






Inne książki tej autorki:





-Laurusss

Instagram (Blogowy)
Instagram (Prywatny)
* Snapchat: laaurusss
*TV SHOW TIME: Laurusss




1 komentarz:

  1. Ostatnio ciągle widzę tę książkę na blogach. Ale zanim po nią sięgnę, to na półce czeka inna książka autorki, która musze przeczytać. :)

    OdpowiedzUsuń