czwartek, 15 lutego 2018

"Z otchłani" Martyna Senator


"Druga szansa to coś więcej niż przebaczenie. To także zaufanie"
Martyna Senator – Z otchłani




Tytuł: 
Z otchłani


Autor:  Martyna Senator


Wydawnictwo: Czwarta Strona


Rok wydania: 2018


Ilość stron: 329


Moja ocena: 8/10







Opis książki:

"Po poruszającej powieści „Z popiołów” przyszedł czas na zapierające dech „Z otchłani”. Kolejna odsłona świetnie zapowiadającej się serii Martyny Senator.

W milczeniu podnoszę się z krzesła, zakładam kurtkę i ruszam w stronę drzwi. Moje nogi drżą, głowa huczy od nadmiaru chaotycznych myśli, a serce powoli pęka na pół. Adam chwyta mnie za rękę. Po raz kolejny przeprasza. Błaga o wybaczenie. Zapewnia, że mnie kocha. Napędzana gniewem biorę zamach i uderzam go pięścią w twarz. Mocno. Najmocniej, jak tylko potrafię. Jest w szoku. Nie przypuszczał, że kiedykolwiek go uderzę. A ja nie przypuszczałam, że kiedykolwiek mnie zdradzi.

Po wyznaniu Adama świat osunął się Kaśce spod nóg. Nic nie jest takie, jak sądziła. Kiedy na jej drodze staje Szymon, dziewczyna ani myśli dać szansę miłości z Tindera. Gdyby wszystko mogło być zupełnie proste, a nie kompletnie zagmatwane, życie byłoby znacznie przyjemniejsze. Ale czas dać spokój mrzonkom i zacząć żyć według nowych zasad."




Kaśka nie może nadal dojść do siebie po wyznaniu swojego chłopaka, że ją zdradził. Byli ze sobą 5 lat. Mieli przed sobą wspaniałą przyszłość. Jak widać jeden błąd może przekreślić wszystko. Dziewczyna nadal go kocha jednak walczy sama ze sobą, żeby tak łatwo mu nie przebaczyć. Przed przypadek poznaje Szymona, który był przekonany, że był umówiony z Kaśka na Tinderze. Jednak okazuję się, że to przyjaciółka Kaśki umówiła ją na randkę z mega przystojnym facetem. Ona na razie nie ma czasu ani siły na nową miłość. Musi się zastanowić co ma zrobić, a potem czy będzie mogła czegoś spróbować z Szymonem. 




Jest to moje pierwsze spotkanie z tą autorką. Nie czytałam jej pierwszej książki pod tytułem "Z popiołów". Więc nie jestem w stanie stwierdzić, która książka bardziej mi się podobała.
Książkę czyta się bardzo szybko i lekko. Nie ma skomplikowanych, zagmatwanych i nie potrzebnych wątków przy tego typu książkach. Oczywiście pojawia się tajemnica jednego z bohaterów. Jednak od razu się domyśliłam co się z czym je. Nie mogłam liczyć na jakiekolwiek zeskocznia. Nie zmienia to faktu, że książka bardzo przypadła mi do gustu.  Bardzo dobrze wykreowani bohaterowie. Szymon jak to typowy bohater młodzieżowy mega przystojny, ale do tego prze zabawny i bardzo romantyczny. Nawet nie wiecie jak się cieszyłam, że główna bohaterka okazała się na prawdę fajną postacią. Jest w stanie powiedzieć nie i wie czego chcę od życia. Jestem przekonana, że sięgnę po pierwszy tom tej serii. 
Według mnie jest to idealna książka na jeden wieczór. Pełna ciepła i humoru. 
Gorąco polecam!


SPRAWDZIAN:

Styl pisania: 5
Bohaterowie: 6
Akcja: 5
Okładka: 5
Wątek miłosny: 6

Moja ocena:

8/10


Wydawnictwo:



Inne książki tej autorki wydane w Polsce: 





-Laurusss

Instagram (Blogowy)
Instagram (Prywatny)
* Snapchat: laaurusss
*TV SHOW TIME: Laurusss

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz