wtorek, 13 lutego 2018

Przeczytani - styczeń 2018


Hejka!

Dziś przychodzę do was z przeczytanymi ze stycznia. Powiem wam, że jestem zadowolona z mojego wyniku. Nie będę za długo się rozpisywać tylko zaproszę was do przeczytania!










Moją pierwszą książką przeczytaną w tym roku to ostatni tom mojej ukochanej serii młodzieżowej Off-Campus. Nie mogę za dużo powiedzieć o niej, żeby za dużo nie za spolierować. Czego oczywiście nie chcemy. Powiem wam, że jestem zachwycona ostatnim tomem. Będę zdecydowanie tęsknić za tą serią. Mogę wam ją serdecznie z całego serca polecić. Pełna humoru i miłości.

Moja ocena:
9/10







Następną książką jaką przeczytałam była "Chłopak, który chciał zacząć od nowa" autorstwa Kirsty Moseley. Już wcześniej miałam styczność z tą autorką. Również tym razem nie zawiodłam się. Jak zwykle pojawił się głębszy problem jednego bohatera. Bardzo się cieszę, że jest drugi tom, który na pewno niedługo przeczytam.

Moja ocena: 7/10









Oczywiście jak na prawdziwego humana przystoi w tym miesiącu moją lekturą była "Moralność pani Dulskiej". Powiem wam, że jest to jedna w tych lektur z którą się z chęcią czyta. Bardzo zrozumiała i szybko się ją mi czytało. Mogę wam ją z całego serca polecić. 







Później zabrałam się za najnowszą książkę Mii Sheridan a mianowicie "Bez uczuć". Jak zwykle Mia nie zawiodła mnie. Bardzo przyjemnie spędziłam przy niej czas. Przecudowny wątek miłosny. Pokochałam bohaterów całym serduszkiem. Polecam wam twórczość Mii Sheridan!

Moja ocena:
8/10







Następnie przeczytałam "Okrutną pieśń", którą dostałam do zrecenzowania od Czwartej Strony. Na pewno widzieliście tą książkę na instagramie. Przez pewien czas ciągle się pojawiała, ale się nie dziwie bo jest fenomenalna! Na początku myślałam, że nie będzie mi się podobać bo to fantastyka, jakieś stwory nie stwory, w ogóle o co chodzi.  Jednak ku mojemu zaskoczeniu zakochałam się w tej książce jak wielu innym czytelnikom. Więcej w mojej recenzji. 

Moja ocena: 9/10













Ostatnią książką jaką udało mi się przeczytać w styczniu to kontynuacja "Twoim śladem" a mowa tu "Wróć za mną". Pierwszy tom bardzo przypadł mi do gustu i z drugim tomem było podobnie. Bardzo podobała mi się kontynuacja i była usatysfakcjonowana tym jak potoczyła się historia głównych bohaterów.


Moja ocena: 7/10












-Laurusss

Instagram (Blogowy)
Instagram (Prywatny)
* Snapchat: laaurusss
*TV SHOW TIME: Laurusss






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz