piątek, 11 sierpnia 2017

LBA BOOK TAG


Hej Miśki!

Jakiś czas temu Lori z bloga (link) nominowała mnie do TAG'u LBA. Więc przeszedł  czas, żeby na niego odpowiedzieć. 









Moim ulubionym miejscem do czytania jest oczywiście moje łóżko. W 98% czytam właśnie na nim.



Jedyna muzyka jaka mi towarzyszy podczas czytania to muzyka, która leci w radiu z innego pokoju. Nie przeszkadza mi ona za bardzo, ale nie wyobrażam sobie czytać i słuchać muzyki na słuchawkach.



Nigdy nie liczę ile godzin spędziłam na czytaniu. Mam ustalony limit ile mam stron przeczytać i tego się trzymam. Czasami czytam szybciej czasami wolniej zależy to od książki.




Trudno to stwierdzić z jaką postacią najbardziej, ale wydaje mi się, że najbardziej z Ami z serii "Rywalki". No i może trochę z Maddy z "Ponad wszystko". Mamy podobne charaktery. 




Czy mi się zdarza? Ojj. Praktycznie ciągle coś jem albo coś piję podczas czytania :D. Lepiej mi się wtedy myśli.



Jak już mam kupić jakąś książkę to kupuję albo w Biedronce albo właśnie przez księgarnie internetową. Jest to najczęściej Czytam.pl.



Jest tych postaci trochę sporo wymienię tylko 4. Oczywiście jest ich o wiele wiele więcej, ale nie będę pisała książki na temat moich ulubionych postaci :D.

- Katniss Everdeen (Igrzyska Śmierci)
- Kaz (Szóstka wron)
- Gus (Promyczek, Gus)
- Jace Wayland (Dary anioła)



Zdecydowanie czyta mi się szybciej i lepiej książki napisane w narracji pierwszo osobowej. Jak jest książka napisana w trzeciej osobie to nie jest to żaden problem. Jednak zauważyłam, że autorzy co raz częściej piszą w pierwszej osobie.



Czasami się zdarzy jednak to bardzo rzadko. Musi już bohater na prawdę zrobić coś głupiego albo być na prawdę denerwujący. 



Staram się dobierać kolorystycznie ale czasami wezmę pierwszą lepszą jaka mi w padnie w ręce i końca świata z tego powodu nie ma :).





Moja pytania:
1. Jaka jest znienawidzona przez ciebie postać?
2. Wolisz okładkę filmową czy oryginalną?
3.  Jaka jest najmniej lubiana przez ciebie książka?
4. Wolisz białe czy żółte strony?
5. Jaka jest twoja znienawidzona książka/seria?
6. Wolisz czytać jedno tomówki czy jednak serie? 
7.  Jaki jest twój ulubiony czarny charakter?
8. Jaki jest twój ulubiony autor/autorka?
9. Ile przeważnie książek czytasz miesięcznie?
10. Jaki jest twój rekord czytelniczy?


Osoby, które nominuję:







-Laurusss

Instagram (Blogowy)
Instagram (Prywatny)
* Snapchat: laaurusss
*TV SHOW TIME: Laurusss








3 komentarze: