czwartek, 10 września 2015

Przeczytani Sierpina 2015

Hej Miśki!

W sierpniu o wiele lepiej mi poszło niż w lipcu. Przeczytałam 6 książek w tym połowa była na prawdę niesamowita! Jedna mnie tylko rozczarowała.Wrzesień już zapowiada się tragicznie pod względem czytania :(. 















Jest to 3 tom serii "GONE". Pierwszy bardzo mi się podobał, drugi nie koniecznie i to przez niego tak długo zwlekłam żeby przeczytać kolejny tom. Trzeci tom bardzo mi się podobał, chyba jak na razie najbardziej :D. Muszę jak najszybciej sięgnąć po kolejne część tej serii. 























Ostatnio więcej wypowiedziałam się na temat tej książki i szybko wspomnę, że książka jest niesamowita! Każdemu ją z całego serca polecam!





















To jest te moje rozczarowanie miesiąca... Sięgnęłam po tą książkę jedynie dlatego, że chciałam coś lekkiego. No jest bardzo lekka ale i denna. Główna bohaterka jest bardzo denerwująca. Niezdecydowana to jej drugie imię.
























Ta książka też już się pojawiła w ulubieńcach :). Książka idealna dla fanów romansów i kryminałów w jednym.
























Znowu książka z ulubieńców :D. Czy tylko ja nie mogę nadal uwierzyć, że to koniec? Chcę mi się płakać jak o tym myślę :(.






















King w końcu się doczekał, aż się za niego zabiorę :D. Pierwsza moja książka przeczytana autorstwa King'a. Nie była wcale aż tak straszna jak myślałam, ale jak na sam początek myślę, że jest dobrze.























-Laurusss


Instagram (Prywatny)
Instagram (Blogowy)
ASK
Tumblr
* Snapchat: laaurusss


2 komentarze:

  1. Bardzo dobry wynik :) Jestem ciekawa książki "Zabłądziłam" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Joyland <3 Kocham tą książkę! A za Gone muszę się w końcu zabrać, bo coś ostatnio bardzo mnie do tego ciągnie.
    No i oczywiście gratuluję dobrego wyniku ^^

    OdpowiedzUsuń