piątek, 6 lipca 2018

Book Haul z czerwca 2018


Hejka!

W czerwcu przybyła do mnie zaskakująca liczba książek. W tamtym miesiącu uzbierało mi się ponad 30 książek a w tym... aż 4. W tym jedną książkę dostałam od wydawnictwa, jedną upolowałam w Empiku na wyprzedaży, a dwie oczywiście w najlepszej księgarni czyli Biedronce. Podzielcie się w komentarzu jakie książki udało wam się kupić.







Cena: -
Gdzie kupiłam: Dostałam od wydawnictwa Znak
Opis: Ten poranek miał być jak wiele ich wspólnych poranków. Jednocześnie uroczy i przewidywalny.
Piotr czekał, aż przyjdzie do niego pod prysznic. Wiedziała, że będzie jej wybijał botoks z głowy. Była świadoma, że są piękniejsze kobiety od niej. Ale żadna nie miała tego, co on nazywał światełkiem w oczach. Miał to być typowy dzień Magdy i Piotra. Ale nie był. Magda, zakochana, szczęśliwa i spokojna, nie przeczuwała, że już niebawem zmieni się cały jej świat, a starannie ułożone życie będzie trzeba poskładać na nowo.
Czy Magda M. poradzi sobie z nową rzeczywistością? Czy szczęście może być dane raz na zawsze?
Po dziesięciu latach od emisji popularnego serialu TVN Magda M. wraca dojrzalsza i pewniejsza siebie. Historia przedstawiona w powieści to nowe otwarcie w życiu bohaterki i jej przyjaciół.
Nie musisz znać serialu, żeby zanurzyć się w świecie Magdy M.









Cena: 
15 zł
Gdzie kupiłam: Empik
Opis: Poruszająca opowieść o tragedii ostatniej wojny, podczas której nie tylko znani politycy i wybitni dowódcy, ale także zwykli ludzie często stawali się bohaterami. Opisywane przez Stanisława Zasadę spektakularne akcje wywiadu, ucieczki z obozów zagłady, zamachy czy katastrofy nadal owiane są tajemnicą. Czy takie wątki, jak tragiczna śmierć generała Sikorskiego, dylematy moralne Hubala albo miejsce pochówku plutonowego Szeweły mają szansę zostać wyjaśnione?










Cena: 24,99 zł
Gdzie kupiłam: Biedronka
Opis: Ich gorący i zmysłowy romans zakończył się złamanym sercem i wzajemnymi pretensjami, ale Christian Gray nie może uwolnić się od Anastazji Steele, która uparcie tkwi w jego umyśle, krwi. Zdeterminowany by ją odzyskać, próbuje stłumić najmroczniejsze pragnienia i potrzebę pełnej kontroli oraz kochać Anę, ale już na jej warunkach.Ale koszmary dzieciństwa wciąż nie dają mu spokoju, a cyniczny szef Any, Jack Hyde, wyraźnie chce ją mieć tylko dla siebie. Czy powiernik Christiana i terapeuta, dr Flynn, pomoże mu zmierzyć się z demonami? Czy też zaborczość Eleny, jego uwodzicielki i obłąkane oddanie Leili, jego dawnej uległej, wciągnie z powrotem Christiana w przeszłość?A jeśli jednak Christian odzyska Anę, to czy człowiek tak mroczny i zniszczony może mieć nadzieję, że kiedykolwiek ją zatrzyma przy sobie na stałe?








Cena: 24,99 zł
Gdzie kupiłam: Biedronka
Opis: India Maxwell nie tylko przeprowadziła się na drugi koniec kraju - spadła też na samo dno hierarchii towarzyskiej. Całe lata zajęło jej zdobycie popularności, dzięki której mogła ukrywać swoje rodzinne kłopoty. Teraz jednak zamieszkała w jednej z najbogatszych dzielnic Bostonu ze swoją matką, jej narzeczonym i jego córką, Eloise. I właśnie dzięki paczce przyjaciół swojej przyszłej siostry przyrodniej - ze szczególnym uwzględnieniem jej przystojnego, aroganckiego chłopaka, Finna - India znowu czuje się tak, jak nie chciała już nigdy więcej - jak śmieć.India nie jest jednak jedyną osobą, która obawia się o swoje sekrety z przeszłości. Eloise i Finn, najpopularniejsza para w szkole, wcale nie są osobami, za jakie uchodzą. Życie wszystkich naokoło jest znacznie bardziej skomplikowane niż by się mogło wydawać. Gdy India powoli zbliża się do Finna i zaprzyjaźnia z Eloise, zagrażając w ten sposób pozorom, które pozwalają im funkcjonować, nienaruszone pozostają tylko prawdy brutalne i piękne, wystarczająco wielkie, aby zmienić ich na zawsze.








-Laurusss

Instagram (Blogowy)
Instagram (Prywatny)
* Snapchat: laaurusss
*TV SHOW TIME: Laurusss

 

2 komentarze:

  1. Najbardziej jestem ciekawa książki Samanthy Young :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie przeczytałam raptem dwie książki Samanthy Young, a na półce mam chyba z 7 :D. Jak na razie mogę polecić ci "Ostatnia szansa" i "Żyj szybko, kochaj głęboko".

      Usuń