środa, 28 czerwca 2017

Seriale, które chcę nadrobić na wakacje 2017


 Hej Miśki!

Parę dni temu dodałam posta z moimi  planami czytelniczymi na wakacje. Postanowiłam również napisać wam o moich planach serialowych, a mianowicie serial które chcę nadrobić. Jestem również serialoholikiem hehe. Jak większość książkoholiów więc nie jestem wyjątkiem. Uzbierało się aż 8 seriali, które koniecznie muszę nadrobić.  Do tego są seriale które chcę zacząć ale to na końcu postu napiszę o jakie mi konkretnie chodzi. Myślę, że czytanie na tym nie ucierpi :D. Mam taką nadzieję.










"Piękna i bestia"
Na których odc. jestem: sezon 2 odcinek 22
Ilość odc. do nadrobienia: 26 (każdy po 45 minut)

Ten serial zaczęłam rok temu na wakacje i od tamtej pory jeszcze go nie skończyłam. Jest bardzo w moim stylu czyli romans + tajemnice.
 Historia młodej policjantki, której w przeszłości uratował przedziwny stwór. Jak można się spodziewać spotyka go na swojej drodze.







"Bates Motel"
Na których odc. jestem: sezon 3 odcinek 1
Ilość odc. do nadrobienia: 29 (każdy po 45 minut)

Bardzo dużo się na słyszałam o tym serialu. "Bates motel" jest również bardzo w moim stylu! Przez to że jest tak chory, że to szkoda gadać. Kto go oglądał to cie o co mi chodzi. Z odcinka na odcinek nie dowierzam jak ktoś mógł coś takiego wymyśleć, co nie zmienia faktu, że mi się podoba a nawet bardzo.
Matka z synem zostawiają swoje dawne po tragedii rodzinnej i przeprowadzają się do innego miasta i zakupują motel.
Tajemnice, tajemnice i tajemnice.









"Mr Robot"
Na których odc. jestem: sezon 2 odcinek 5
Ilość odc. do nadrobienia: 7 (każdy po 45 minut)


Kolejny bardzo psychologiczny serial.  Nie każdemu przypadnie do gustu. Jak już wspominał im bardziej pokręcony serial tym bardziej mnie wkręca.
Haker, który zmaga się ze swoim nałogiem i nie tylko.








"Orange is the new Black"
Na których odc. jestem: sezon 2 odcinek 13
Ilość odc. do nadrobienia: 39 (każdy po 60 minut)

Pamiętam, że jak zaczynałam ten serial to nie mogłam się od niego oderwać. Odcinek za odcinkiem. Pod koniec 2 sezonu jakoś mi się odechciało oglądać. Niedawno wyszedł 5 sezon i dzięki temu przypomniało mi się o nim.
Młoda kobieta zostaje skazana na piętnaście miesięcy pozbawienia wolności, na skutek związku z dilerką narkotyków Alex sprzed ponad dekady.







"Outcast"
Na których odc. jestem: sezon 2 odcinek 6
Ilość odc. do nadrobienia: 4 (każdy po 50 minut)

Horrory od zawsze uwielbiałam ale rzadko kiedy spotykam serial, który mnie w jakiś sposób przestraszy. O tym serialu dowiedziałam się przed wyjściem 2 sezonu więc od razu zabrałam się za pierwszy odcinek. Bardzo mi się spodobał od pierwszych minut. Nie jest może aż tak straszny jak może się wydawać ale jest w nim coś takiego wyjątkowego czego nie mogę opisać.
Mężczyzna który już w dzieciństwie zmagał się z zjawiskami paranormalni. Po dziś dzień się z nimi zmaga.









"Shadowhunters"
Na których odc. jestem: sezon 1 odcinek 6
Ilość odc. do nadrobienia: 27 (każdy po 45 minut)

Serial na podstawie kultowej serii książek Cassandry Clare "Dary anioła" i dlatego zaczęłam oglądać ten serial. Oglądałam, oglądałam ale jakoś szybko z niego zrezygnowałam chcę dać mu kolejną szanse liczę, że się nie zawiodę.







"Pamiętniki wampirów"
Na których odc. jestem: sezon 2 odcinek 17
Ilość odc. do nadrobienia: 132 (każdy po 45 minut)

Po przeczytaniu "Zmierzchu" miałam ogromną fazę na wampiry dlatego zabrałam się za oglądanie "Pamiętników wampirów". Zostało mi do nadrobienia dosyć dużo tych odcinków ale na szczęście serial się już skończył więc mogę po woli go oglądać.







"The Walking Dead"
Na których odc. jestem: sezon 2 odcinek 10
Ilość odc. do nadrobienia: 83 (każdy po 45 minut)

Zombie to nie mój klimat ale w tym serialu to całkiem co innego. Nie przeszkadzają mi w ogóle chociaż grają w nim główną rolę. Bardzo dużo akcji co mi się też o dziwo podoba. Mam bardzo specyficzny gust jeśli chodzi o seriale :D. Jeśli ktoś jeszcze nie zauważył.



No i to wszystkie seriale, które chcę nadrobić.  Doskonale wiem, że ich wszystkich nie nadrobię bo jakbym chciała to zrobić to bym musiała do końca wakacji nie wychodzić z domu i tylko oglądać seriale. Jeszcze chcę zacząć jakieś nowe seriale a mianowicie:
- House of Cards
- Big Little Lies
- iZombie
- Legion 
- Slasher
- Undercover

I 27 lipca pojawiają się nowe odcinki "Teen Wolf"!!! Już nie mogę się doczekać chociaż wiem, że to będzie już koniec tego serialu :(.

Planuję dla was  inne posty dotyczące seriali, które oglądam myślę, że wam się spodobają.



-Laurusss

Instagram (Prywatny)
Instagram (Blogowy)
* Snapchat: laaurusss
*TV SHOW TIME: Laurusss





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz