poniedziałek, 26 czerwca 2017

Plany czytelnicze na wakacje 2017


Hej Miśki!

Wakacje się już zaczęły, może pogoda jak na razie nas nie zadowala ale liczę że zaraz to się zmieni.
Przychodzę do was z moimi planami czytelniczymi na tegoroczne wakacje. Wybrałam 10 książek + jedną książkę ze słoiczka TBR czyli 11 książek. Wybrałam głównie kontynuację lub zakończenia serii/trylogii. Znalazły się również jedno tomowe książki. Jedną już z tych książek przeczytałam.
Jestem ciekawa jakie są wasze plany czytelnicze.















Parę dni temu skończyłam 3 tom trylogii "Mara Dyer". Jak może wiecie lub nie ale dwa pierwsze tomy bardzo i to bardzo mi się podobały. Jednak co do tego tomu mam bardzo mieszane uczucia. Niby przyjemnie i szybko mi się ją szybko czytało, ale to nie było to "coś" co w poprzednich tomach... Może jakbym od razu przeczytała 3 tomy po kolei to bym się również zakochała w tym ostatnim tomie. Według mnie autorka nie wyjaśniła pewnych spraw.







Teraz właśnie czytam kolejną książę Colleen Hoover wraz z Tarryn Fisher. Uwielbiam książki Colleen Hoover. Jestem już jakoś w połowie książki i uważam, że jest to bardzo ciekawa historia. Jest miłość jest tajemnica czyli cała Colleen ale jednak jest coś innego.



















W te wakacje również mam zamiar coś przeczytać z klasyków. W tamtym roku czytałam "Duma i uprzedzenie" jednak aż głupio się przyznać nie wiele z niej pamiętam... "Wichrowe wzgórza" przeczytam zdecydowanie dokładniej :D.




















Również mam ochotę przeczytać kolejny romans Sparks'a. Po przeczytaniu "Wybór" zakochałam się w twórczości tego autora. Liczę, że ta historią również mnie urzeknie. 


















Zabiorę się w końcu za kontynuacje historię Nocnych Łowców. Z tymi książkami mam taki problem, że cała historia podoba mi się ale ciężko mi się ją czyta ;/. Liczę że z kolejnymi tomami będzie lepiej.




















Ostatnio skończyłam czytać drugi tom "Szklanego tomu" i się na nowo zakochałam. Dlatego nie wyobrażam sobie wakacji bez kolejnego tomu na półce czego również na mnie jeszcze 4 tom hehe. Może jak mi się uda to również go przeczytam ale nic nie obiecuje.  

















Trylogia James'a Dashner'a bardzo przypadła do mi do gustu. Coś innego. Jednak po przeczytaniu "Próby ognia" myślałam że zwaruję. Wszystko wina Teresy której szczerze nienawidzę. Już nie mogę się doczekać aż zakończę tą trylogię i dowiem się wszystkiego czego chcę się dowiedzieć (po co? dlaczego?) :D



















"Biała różna" jest drugim tomem trylogii "Klejnot". Byłam bardzo sceptycznie nastawiona do tej książce jednak bardzo i to bardzo mi się podobała. Zostawiła mnie z jedną wielką niewiadomą. Dlatego chcę jak najszybciej przeczytać tą książkę.



















Czekam również na kolejne spotkanie z Percy'm Jackson'em. Postanowiłam zapisać kolejny tom ten serii na mojej liście książek, które chcę przeczytać na wakacje ponieważ wydaje mi się że to będzie idealna książka na wakacje.
Od pierwszych tomów bardzo się polubiliśmy z Precy'm. Więc liczę że do końca będzie tak samo :D.
















Bożeeee jak ja chcę już przeczytać tą książkę. Dobra chcę i nie chcę. Nie chcę żegnać z tymi bohaterami.  "Szóstkę wron" pokochałam całym sercem! Po skończeniu pierwszego tomu od razu zamówiłam drugi tom. Nigdy tak nie robię. Liczę że się nie zawiodę i również się zakocham w tym tomie.
Ubolewam strasznie, że jest to ostatni tom :<.

















Czas na książkę z mojego słoiczka TBR. Kompletnie nic nie wiem o tej książce. Tematyka wydaje się bardzo przyjemna i niezobowiązująca. Coś idealnego na wakacje, a może się jednak mylę. Okażę się po przeczytaniu.


















No i tak się prezentuję moja cała lista książek, które mam zamiar przeczytać na te wakacje. Za pewne coś jeszcze tam się zmieni. Na pewno chcę przeczytać 10 książek to jest pewne. 



-Laurusss

Instagram (Prywatny)
Instagram (Blogowy)
* Snapchat: laaurusss
*TV SHOW TIME: Laurusss

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz