czwartek, 7 lipca 2016

Przeczytani w czerwcu 2016


Hej Miśki!

Czerwiec był dla w brew pozorom dosyć ciężkim miesiącem jeśli chodzi o szkołę przez, którą nie miałam za dużo czasu na czytanie. Koniec roku, trzecia klasa gimnazjum wszystko na wariackich papierach. Łącznie przeczytałam 4 książki w tym jedna na Wattpadzie. Myślę, że co całkiem dobry wynik jeśli chodzi o pozostały miesiąc gdzie przeczytałam wtedy aż 2 książki.











"Emma i Oliver" Robin Benway



Na początku miesiąca zabrałam się za dość lekką książkę, a mowa tu o "Emma i Oliver" Robin Benway. O tej książce nic wcześniej nie słyszałam. Po przeczytaniu opisu od razu skojarzyła mi się trochę z "Hopeless" Collen Hoover. Nie jest może do końca taka sama ale niektóre wątki są bardzo i to bardzo podobne. Sama książka w sobie podobała mi się za swój subtelny klimat. Myślę, że to jest idealna książka właśnie na wakacje.


Moja ocena: 7/10












"Drugie życie Bree Tanner" Stephanie Meyer


Jak dobrze wiecie kocham całą sagę "Zmierzch" i ostatnio trochę zatęskniłam za tymi książkami. Przypomniało mi się, że na mojej biblioteczce czeka nowelka do tej sagi. Książka opowiada o Bree Tanner, którą możecie kojarzyć z trzeciego tomu czyli "Zaćmienie". Myślę, ze to jest fajny dodatek jednak jakoś za specjalnie mnie nie zachwycił.


Moja ocena: 7/10













"Trzynaście powodów" Jay Asher


Na tą książką od bardzo dawna polowałam. Ucieszyłam się kiedy dowiedziałam się, że wznowili jej druk. Książka jest bardzo intrygująca. Z jednej strony chciałam przeczytać wszystko na raz z drugiej bałam czytać się dalej. Jednak książka nie zachwyciła mnie na tyle, żeby myśleć o niej cały czas, była po prostu dobra. Myślę natomiast, że dużo można z niej się nauczyć.


Moja ocena: 7/10

















"Mechaniczny anioł" Cassandra Clare

Z Cassandrą Clare już wcześniej miałam z nią do czynienia z 3 pierwszymi tomami "Darów Anioła". Nie jestem może wielką fanką tej serii jednak bardzo byłam zaciekawiona "Diabelskimi maszynami". Sięgnęłam w końcu po pierwszy tom tej trylogii. Zawiodłam się bardzo. Słyszałam takie dobre opinie o tych książkach, że byłam przekonana, że również i mi się spodoba. W pewnych momentach jak czytałam nie wiedziałam za bardzo  o co chodzi. Nie jestem pewna czy przeczytam pozostałe tomy :/.


Moja ocena: 5/10














-Laurusss

Akcja
Instagram (Prywatny)
Instagram (Blogowy)
ASK
* Snapchat: laaurusss


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz