niedziela, 16 sierpnia 2015

Ulubieńcy Lipca 2015

Hej Miśki!

Jak wam mijają wakacje? Pochwalę się, że moje wręcz rewelacyjnie! Codziennie coś robię! Myślę, że to będą jedne z najlepszych wakacji w moim życiu! 

1. Filmy






Nie chciałam oglądać z tego względu, że na początek miałam zamiar przeczytać książkę. No ale z tego co wyczytałam na internecie, że autorka napisała specjalnie scenariusz tak żeby zakończenie było zupełnie inne niż w książce. Z tego faktu bardzo się cieszę, bo film mega mi się podobał! Chcę jak najszybciej przeczytać książkę!



















Jestem ogromną fanką Minionków i się tego nie wstydzę :D. Uwielbiam je od "Jak ukraść księżyc". Najnowsza bajka z nimi rozwala system! Mogłabym ją oglądać w kółko! Po prostu kocham <3.



















Od dłuższego czasu szukam jakiegoś dobrego horror'u. "Naznaczony 3" to była kompletna porażka. Teraz bardzo ciężko o jakiś dobry horror. "Klątwa Jassabelle" była na poziomie. Chociaż końcówka mnie rozczarowała. Może są tu też jacyś fani horrowów? Polećcie mi coś mega dobrego!

















2. Seriale





O MÓJ BOŻE! Dziękuję Natalce za polecenie mi tego serialu! Jestem od niego uzależniona! Cały serial obejrzałam niespełna w jeden miesiąc. To już o czymś świadczy.














Wszędzie słyszałam o tym serialu. Więc nie chciałam być gorsza i też się skusiłam :D. Teraz czeka na mnie 3 sezon :D.










3. Muzyka










4. Herbaty








5. Kosmetyk








Nigdy nie lubiłam nawilżać mojego ciała różnymi balsamami. Do tego mam długie paznokcie i najgorsze uczucie na świecie jak balsam znajduję ci się pod paznokciami. Olejki do ciała to zbawienie! Do tego ten nieziemsko pachnie!
















6. Ubrania






Nigdy nie byłam fanką noszenia spódniczek. Jedynie w święta czy apele robiłam wyjątki. W lipcu zakupiłam 3 spódniczki :D. Zakochałam się w nich od razu, na dodatek są w linie A i mają idealną długość. Pasują do wszystkiego.

Od lewej Reserved, C&A, C&A
















*


-Laurusss


Instagram (Prywatny)
Instagram (Blogowy)
ASK
Tumblr
* Snapchat: laaurusss





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz