środa, 29 lipca 2015

Liebster Blog Award #1

Hej Miśki!

Bardzo dziękuję Katarzynie Kat. z blogu Subiektywne Recenzje za nominację do Liebster Blog Award. Jest to moja pierwsza nominacja i jestem ogromnie podjarana <3.





Ostatni obejrzany przez Ciebie film godny polecenia?

Teraz oglądam bardzo mało filmów, a dlatego że jestem pochłonięta serialami :D. No ale wczoraj obejrzałam "Noc w muzeum: Tajemnice grobowca". Obejrzałam wszystkie pozostałe części po parę razy i bardzo lubię tą serię. Więc jeśli ktoś lubi "Noc w muzeum" no myślę, że ta część również się spodoba.

Gdzie najbardziej lubisz czytać?

Najczęściej czytam w łóżku. Niestety jeszcze nie znalazłam idealnej pozycji w której mogłabym czytać cały czas.


Czy kiedykolwiek próbowałaś pisać książkę lub nadal piszesz?

Kiedyś na pewno próbowałam, ale to nie moja bajka. Jakoś wychodzi mi to za krótko. Może kiedyś uda mi się. Jedno z moich marzeń to napisanie książki. 

Kto jest twoim idolem książkowym, czyli jakiego bohatera szczególnie darzysz szacunkiem?

Jest to bardzo trudne pytanie. Pierwsza postań, która przychodzi mi do głowy to Katniss Everdeen z trylogii "Igrzyska Śmierci" Suzane Collins. Dlaczego ona? Wzięła na siebie wszystkie obowiązki w domu po stracie ojca. Zgłosiła się za siostrę w Igrzyskach. Opiekowała się Peetą kiedy był chory. Jest tego BARDZO dużo.

Czy masz osobę, z którą możesz rozmawiać o książkach? 

Mam parę takich osób min. Michalina i Dominika z którą ciągle rozmawiam na angielskim o książkach :D.

 Czy oglądasz jakiś booktuberów?

Oj tak i to dosyć sporo.

Jak długo prowadzisz już swojego bloga? 

Dokładnie od 26 grudnia 2014 roku.

Czy ktoś zachęcił się do prowadzenia bloga, czy sama podjęłaś decyzję?

Tak i nie. Bo już od dłuższego czasu myślałam czy go założyć, ale nigdy nie umiałam się za to zabrać.

Jak długo po założeniu bloga nawiązałaś pierwszą współpracę, jeśli nawiązałaś?

Niestety jeszcze nie nawiązałam żadnej współpracy. Myślę, że jeszcze jest za wcześnie.

Jak szło/idzie Ci pisanie wypracowań do szkoły?

To wszystko zależy od tematu pracy. Czasami zdarzy się temat kompletnie z kosmosu i wtedy potrafię siedzieć i myśleć z 15 minut co w ogóle mogę napisać. No ale zazwyczaj jest dobrze tylko najgorzej ze wstępem :D.

Czy podczas czytania zwracasz uwagę na cytaty i czy zaznaczasz je w jakiś sposób? 

Uwielbiam cytaty! Staram je się ciągle zaznaczać jakimiś "zalepkami". Czasami zdarzy się taki cytaty który potrafi coś wnieść do mojego życia.

*

Jeszcze raz bardzo dziękuję za nominację. 

-Laurusss


Instagram (Prywatny)
Instagram (Blogowy)
ASK
Tumblr
* Snapchat: laaurusss

1 komentarz:

  1. Ktoś powiedział ,,Igrzyska Śmierci'' ?! Będę wpadać częściej XD.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń