wtorek, 20 stycznia 2015

#11 BOOK TMI TAG

Hej Miśki!
Dziś przychodzę do was z nieco luźniejszym postem czyli "Book Tmi Tag" jest to pierwszy tag na moim blogu. Obejrzałam sporo takich tagów na YT to pomyślałam czemu tego nie zrobić w wersji pisanej. Myślę, że wam się spodoba i będziecie chcieli więcej takich postów. Zapraszam do czytania.


1. Która fikcyjna postać ma najlepszy styl?
Bez dwóch zdań zamieniłabym się szafą z Emmie z serii "Gra w kłamstwa" Sar'y Shepard

2. Twoje fikcyjne zauroczenie?
Pierwszym moim zauroczeniem książkowym był Daniel z serii "Upadli" Lauren Kate

3. Czy kochałaś kiedyś postać, a potem zaczęłaś ją nienawidzić?
Było tak w przypadku prezydent Coin z "Igrzysk Śmierci". Ci którzy czytali wiedzą o co mi chodzi. Nie cierpię tej kobiety

4. Największa książka na twojej półce?
"Taka jaką jestem" autorów mi kompletnie nie znanych. Książka liczy sobie ok.1000 stron i nie mam pojęcia jakim cudem znalazła się u mnie na półce.

5.Najcięższa książka na twojej półce?
"Encyklopedia Juniora" ok. 3kg

6. Masz jakieś książkowe plakaty?
Nie mam ani jednego.

7. Masz jakąś książkową biżuterię?
Mam dwa naszyjniki "Kosogłosa" lecz jeden oddałam bliskiej mi osobie.

8. Książkowa para, której kibicujesz?
Zdecydowani Allie i Certerowi z serii "Wybrani" C.J. Daugherty

9. Ulubiona seria książek?
"Wybrani" C.J. Daugherty
"Igrzyska Śmierci" Suzanne Collins
"Upadli" Lauren Kate



10. Ulubiny soundtrack z książki?
Nie mam takiego.


11. Jaką książkę polubiłaś tak bardzo, że chciałabyś, aby była kontynuowana?
Zdecydowanie "Igrzyska Śmierci" i "Anna Ventura. Przeznacznie"


12. Ulubiona powieść jednotomowa?
"Wyścig Śmierci" Maggie Stiefvater


13. Od kiedy czytasz?
Jak byłam mała wypożyczyłam po 5 książek dziennie, a później mama musiała mi je czytać :D. Ale tak nałogowo to od 6 klasy Szkoły Podstawowej

14. W którym domu Hogwartu jesteś?
Szczerze to nie mam pojęcia.

15. Czego szukasz w książce?
Cudownego wątku miłosnego, genialnych bohaterów i żeby druk nie był ściśnięty na stronie.

16. Ulubiony cytat?
Wy palicie dla przyjemności, ja palę po to, aby umrzeć
— Szukając Alaski

17. Ulubiona okładka?
Cudo, cudo i jeszcze raz cudo




 18. Akcja vs romans?
"Książka bez wątku miłosnego to nie książka"
-Laura Kluczycka



19. Gdzie idziesz kiedy w książce są smutne momenty?

Leże w łóżku i krzyczę "Co za debil to wymyślił"


20. Ile zajmuje ci przeczytanie jednej książki?
To zależy ile mam czasu i czy mam wenę. Ale najczęściej od 2 dni do 2 tyg.

21. Ile trwa twój "kac książkowy"?
Od paru godzin do paru miesięcy.


22. Najmniej lubiana książka?

Rzadko trafiam na słabe książki ale jedyną taką książką jest "Naznaczona" P.C. Cast i Kristin Cast

23. Co cię zachęca do polubienia postaci?
Charakter 

24. Co cię odrzuca w postaci?
Jak postać jest niezdecydowana, a to coraz częściej się zdarza


25. Czemu dołączyłaś do blogosfery?
Uwielbiam czytać książki i rozmawiać o nich,a przy okazji robić zdjęcia. No i chciałam coś zmienić w swoim życiu. 


26. Straszna książka?
Jest to zbiór przeróżnych starszych opowiadać





27. Kiedy ostatnio płakałaś przy książce?
Rzadko zdarza mi się płakać przy książce ale ostatnio płakałam przy "Hopeless"


28. Ostatnia książka, której dałaś 10/10?
"Szukając Alaski"


29. Ulubiony tytuł?

"Szeptem"

"Nigdy przenigdy"
"Cyrk nocy"



30. Ostatnio przeczytana książka?

"Hopless"

31. Co teraz czytasz?
"Syrena" Tricia Rayburn (Dzięki Miczke)

32. Ostatnio obejrzany film na podstawie książki?
Do połowy obejrzałam "Wiezień Labiryntu" to się liczy?

33. Bohater książkowy, z którym chciałabyś pogadać?
Katniss!


34. Autor z którym chcesz porozmawiać?
Suzanne Collins i John Green


35. Ulubiona jedzenie do czytania?

Dosłownie wszystko.

36. Książkowy świat w którym chciałabyś żyć?
Chyba jeszcze nie stworzono takiego.

37. Świat książkowy, w którym nie chcesz żyć?
Panem.


38. Kiedy ostatnio powąchałaś książkę?
Przed chwilą

39. Dziwne sposoby obrażania użyte w książce?
"Przyziemny"


40. Czy tworzysz jakieś własne teksty?

Nie mam do tego głowy :D.

41. Ulubiony magiczny przedmiot?
Różdżka 

42. Twoje miejsce w drużynie qudditcha?
Osoba siedząca na ławce :D.


43. Nazwij piosenkę, którą łączysz z jakąś książką.

Wait- M83 (Gwiazd naszych wina)


44. Ulubiony podryw na książkę?

Nie mam



45. Użyłaś go kiedyś?
Nie

46. Ile masz książek?
Ponad 100, ale nw ile dokładniej

47. Kogo tagujesz?



-Laurusss

ASK
Tumblr

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz